Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB1826 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB1826
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1826
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1826
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1826
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1826
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1826
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1826
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1826
286,81 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: środę, 27 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB1826
EAN:
3322937992416
Długość [mm]
135
Styk ostrzegawczy o zużyciu
przygotowany dla wskaznika zużycia
Grubość [mm]
19
Oznaczenie kontrolne
E9 90R - 01107/2732
Wysokość [mm]
114
Ograniczenia producenta
BREMBO

TRW GDB1826 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego. Ich funkcją jest nacisk na powierzchnię tarczy hamulcowej po obu jej stronach. W ten sposób wytwarza się między nimi tarcie, w wyniku którego samochód obniża prędkość i zwalnia. Klocki hamulcowe to element eksploatacyjny – ich okładziny wycierają się podczas hamowania, co w konsekwencji prowadzi do konieczności wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej fabrycznie nowych klocków to 19 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy okładzina cierna osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby dokonać wymiany wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, gdy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto pracę nad zaworami do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczają się do klasy premium.