🔥 -7% na klocki i tarcze hamulcowe! Kod: HAMULCE7

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB1941 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB1941
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1941
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1941
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1941
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1941
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1941
114,30 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: środę, 24 kwietnia
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB1941
EAN:
3322938147280
Długość [mm]
131.2
Styk ostrzegawczy o zużyciu
ze stykiem zużycia
Grubość [mm]
17.5
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]
1
Długość złącza ostrzegawczego [mm]
230
Oznaczenie kontrolne
E9 90R - 01107/2402
Wysokość [mm]
62.1
Ograniczenia producenta
TRW
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta

TRW GDB1941 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego. Ich funkcją jest nacisk na powierzchnię tarczy hamulcowej z obydwu jej stron. W ten sposób wytwarza się między nimi tarcie, w wyniku którego samochód traci prędkość i zwalnia. Klocki hamulcowe to element eksploatacyjny – ich okładziny wycierają się podczas hamowania, co skutkuje koniecznością wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej fabrycznie nowych klocków to 17.5 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy okładzina cierna osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby przeprowadzać wymianę wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, gdy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczane są do klasy premium.