Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB1982 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB1982
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1982
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1982
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1982
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1982
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1982
181,10 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: piątek, 26 kwietnia
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB1982
EAN:
3322938162467
Długość [mm]
169.1
Styk ostrzegawczy o zużyciu
ze stykiem zużycia
Grubość [mm]
19
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]
2
Długość złącza ostrzegawczego [mm]
160
Oznaczenie kontrolne
E9 90R - 01107/1576
Wysokość [mm]
69.1
Ograniczenia producenta
BREMBO
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
CITROEN
FIAT
PEUGEOT

TRW GDB1982 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe to jeden z podstawowych podzespołów układu hamulcowego. Ich celem jest nacisk na powierzchnię tarczy hamulcowej po obu jej stronach. W ten sposób wytwarza się między nimi tarcie, w wyniku którego samochód wytrąca prędkość i się zatrzymuje. Okładziny cierne klocków hamulcowych ulegają zużyciu – wycierają się w trakcie hamowania, co skutkuje koniecznością wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej fabrycznie nowych klocków to 19 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy grubość okładziny ciernej osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby dokonać wymiany wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, gdy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano produkcję zaworów do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson został później głównym managerem, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczane są do klasy premium.