Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB2108 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB2108
  • Klocki hamulcowe TRW GDB2108
  • Klocki hamulcowe TRW GDB2108
  • Klocki hamulcowe TRW GDB2108
  • Klocki hamulcowe TRW GDB2108
  • Klocki hamulcowe TRW GDB2108
  • Klocki hamulcowe TRW GDB2108
93,45 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 21 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB2108
EAN:
3322938318017
Długość [mm]
146
Styk ostrzegawczy o zużyciu
ze stykiem zużycia
Okładzina hamulcowa
ze ściętymi kantami
Grubość [mm]
19.8
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]
1
Długość złącza ostrzegawczego [mm]
155
Oznaczenie kontrolne
E990R-02.7004
Wysokość [mm]
54.7
Ograniczenia producenta
ATE
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
AUDI
SEAT
SKODA
VOLKSWAGEN
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (37155) ABE (C1A026ABE) AISIN (BPVW-1009) AKRON-MALÒ (1050103) APEC (PAD1109) APEC (PAD1129) APEC (PAD1162) ATE (13046071172) AUDI, SEAT, SKODA, VW (1J0 698 151 D) AUDI, SEAT, SKODA, VW (1K0 698 151 A) AUDI, SEAT, SKODA, VW (8Z0 698 151 A) AUTOMEGA (3169801511J0D) BARUM (BA2155) BORG BECK (BBP1617) BORG BECK (BBP1618) BOSCH (0 986 494 524) BRECK (231310070210) BREMBO (P85072) BREMSI (BP2848) CIFAM (8222112) COMLINE (ADB1851) COMLINE (CBP1851) DELPHI (LP1514) DENCKERMAN (B110690) DITAS (DFB2386) DRIVE (DP101010033) DRIVE (DP1010100804) DURON (DBP391398) E.T.F. (120848) EEC (BRP1109) EUROBRAKE (5502224745) FEBI (16332) FEBI (16617) FERODO (FDB1398) FREMAX (FBP107001) FRIGAIR (PD10501) FRITECH, TRUSTING (2202) FTE (BL1614A2) GALFER (B1G10204632) GIRLING (6121082) HELLA (8DB 355 008-551) ICER (181349) JPG (1163601010) JPG (1163601019) JURATEK (JCP1635) JURID (571971D) JURID (571971J) JURID (571971JC) KAISHIN (D11340) KAMOKA (JQ1012796) KAWE, REMSA (063321) KEY PARTS (KBP1617) KLAXCAR (24832Z) LEMFO (25548 02) LPR (05P692) MAG (363916060132) MAPCO (6469/1) METELLI (2202112) METZGER (1170002) MEYLE (025 231 3119/PD) MEYLE (025 231 3119/W) MIN (MDB2040) MOTAQUIP (LVXL1015) NK (224745) OPENPARTS (BPA063321) OPTIMAL (12079) PROTECHNIC (PRP0088) QUINTON HA (BP1142) RAICAM (RA.0653.3) REMSA (063341) ROADHOUS (263321) ROADHOUS (263331) RUV (D76877090) SBS (1501224745) SCT (SP136PR) SKODA, VW (1K0 698 151 D) STOP (571971S) SWAG (30916332) TEXTAR (2313101) TEXTAR (2313105) TEXTAR (2313181) TOPRAN (108504) TRISCAN (811029039) VAICO (V1081101) VALEO (301408) VALEO (598408) VALEO (598968) VALEO (601120) VEMA (836532) VEMA (K413601) VILLAR (6260692) WAGNER (WBP23130A) WAGNER (WBP23130C) WOKING (P733321) WOKING (P733331) ZIMMERMANN (231311951)
Zobacz wszystkie (96)

TRW GDB2108 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego. Ich funkcją jest nacisk na tarczę hamulcową z obydwu jej stron. W ten sposób wytwarza się między nimi tarcie, w wyniku którego pojazd wytrąca prędkość i zwalnia. Okładziny cierne klocków hamulcowych ulegają zużyciu – wycierają się w trakcie hamowania, co skutkuje koniecznością wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej nowego elementu wynosi 19.8 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy grubość okładziny ciernej osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby przeprowadzać wymianę wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, gdy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson został później głównym managerem, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczane są do klasy premium.