Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB3209 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB3209
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3209
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3209
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3209
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3209
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3209
117,01 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: poniedziałek, 29 kwietnia
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB3209
EAN:
3322937241965
Długość [mm]
131.7
Styk ostrzegawczy o zużyciu
z akustycznym czujnikiem zużycia
Grubość [mm]
15.5
Oznaczenie kontrolne
E1 90R 01024/070
Wysokość [mm]
51.5
Ograniczenia producenta
SUMITOMO
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
FORD ASIA / OCEANIA
FORD AUSTRALIA
HAIMA (FAW)
KIA
MAZDA
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (37187) A.B.S. (37187OE) ACDELCO (AC679881D) APEC (PAD1100) BENDIX (572434B) BLUEPRINT (ADM54250) BORG BECK (BBP1404) BORG BECK (BBP1516) BORG BECK (BBP1750) BOSCH (0 986 424 694) BOSCH (0 986 460 975) BOSCH (0 986 495 029) BOSCH (0 986 495 265) BOSCH (0 986 AB2 463) BOSCH (0 986 AB2 911) BOSCH (0 986 AB3 812) BRAKE ENG (PA1942) BREMBO (P49023) DELPHI (LP1518) DELPHI (LP1764) DELPHI (LP801) E.T.F. (120864) E.T.F. (120961) FEBI (16198) FERODO (FDB950) FIRST LINE (FBP3379) FRITECH, TRUSTING (2321) FTE (BL1385A2) GIRLING (6132099) HBJAKOPART (J3603038) HELLA (8DB 355 006-621) ICER (180971203) JURID (572317J) JURID (572434J) KAWE (81372) KBP (BP4520) LEMFO (26441) LPR (05P1017) LPR (05P559) MAPCO (6657) MAZDA (BJYL3328Z) MAZDA (BLYM3323Z) MAZDA (BLYM3328Z) MAZDA (CB80-33-210) MAZDA (CB80-33-220) MAZDA (CB80-33-230) MAZDA (CBY03323Z) MAZDA, MAZDA HAIN (CBY03323ZL2) MAZDA (CBY03328Z) MAZDA (CBY1-33-23Z A) MAZDA (CBY13323ZC) MAZDA (CBY13323ZD) MAZDA (CBY13323ZE) MAZDA (CBY13323ZF) MAZDA (CBY13323ZG) MAZDA (CBY13328ZA) MAZDA (CBY13328ZE) MAZDA (CBY13328ZF) MAZDA (CBY4-43-328Z) MAZDA (CBY93323Z) MAZDA (GAYR3328Z) MAZDA (GAYR3328ZA) MAZDA (GBYH3323ZB) METELLI (2202231) MEYLE (025 217 5416/PD) MEYLE (025 217 5416/W) MIN (MDB2054) MIN (MDB2757) MK K (D 3084M) OPTIMAL (10321) PAGID (T1268) PAGID (T1557) PEX (7143) PEX (7143S) QH BENELUX (7255) QUINTON HA (BP1235) QUINTON HA (BP751) REMSA (15112) REMSA (015112) REMSA (27302) REMSA (027302) REMSA (041522) REMSA (41522) REMSA (041552) REMSA (41552) ROULUNDS (679881) SCT (SP125) SPIDAN (32671) SPIDAN (32753) SWAG (83916198) TEXTAR (2175501) TEXTAR (2384504) TEXTAR (2384506) TTC (4135005) VALEO (301629) VALEO (597183) VALEO (598629) WAGNER (WBP21754A) ZIMMERMANN (240041651)
Zobacz wszystkie (99)

TRW GDB3209 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego. Ich zadaniem jest nacisk na powierzchnię tarczy hamulcowej po obu jej stronach. Wytwarza się wówczas tarcie, w którego efekcie samochód wytrąca prędkość i zwalnia. Okładziny cierne klocków hamulcowych ulegają zużyciu – wycierają się podczas hamowania, co skutkuje koniecznością wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej fabrycznie nowych klocków to 15.5 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy grubość okładziny ciernej osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby przeprowadzać wymianę wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, gdy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto pracę nad zaworami do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczają się do klasy premium.