Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB3392 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB3392
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3392
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3392
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3392
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3392
114,19 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 30 kwietnia
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB3392
EAN:
3322937412440
Długość [mm]
157
Styk ostrzegawczy o zużyciu
z akustycznym czujnikiem zużycia
Grubość [mm]
17
Oznaczenie kontrolne
E9 90R - 01107/2470
System hamulcowy
  • nie dla tarcz hamulcowych węglowo-ceramicznych,
  • tylko w połączeniu ze stalowymi tarczami hamulcowymi
Wysokość [mm]
58.5
Ograniczenia producenta
SUMITOMO
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
INFINITI
NISSAN
RENAULT
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (37504) ASHIKA (5001115) ATE (13046057782) BENDIX (572575B) BLUEPRINT (ADN142129) BORG BECK (BBP1882) BORG BECK (BBP2060) BORG BECK (BBP2172) BOSCH (0 986 494 151) BOSCH (0 986 494 295) BOSCH (0 986 AB2 097) BOSCH (0 986 AB3 481) BOSCH (0 986 TB3 117) BOSCH (F 03B 150 151) BRAKE ENG (PA1804) BREMBO (P56058) BREMBO (P56094) CIFAM (8228190) DELPHI (LP1986) DELPHI (LP2030) E.T.F. (121256) FEBI (116188) FERODO (FDB1881) FERODO (FDB4177) FERODO (FSL1881) FERODO (FSL4177) FIRST LINE (FBP3515) FRITECH (8350) GIRLING (6133929) HBJAKOPART (J3601093) HELLA (8DB 355 013-141) HELLA (8DB 355 021-101) ICER (181696) ICER (181876) INFIN, NISSA (41060-AR090) INFIN, NISSA (41060-AT30J) INFIN, NISSA (D1060-1BN0A) INFIN, NISSA (D1060-1MF0A) INFIN, NISSA (D1060-EG51A) JAPANPAR (PA115AF) JURID (572575J) JURID (572575JC) KAWE (81759) KBP (BP6583) LPR (05P1406) METELLI (2208190) METZGER (116201) MEYLE (025 236 9816/W) MEYLE (025 246 3217) MEYLE (025 246 3217/PD) MGA (776) MGA (938) MIN (MDB2247) MK K (D1231M) NIPPARTS (J3601094) NISSA (41060-0V790) NISSA (41060-CC090) NISSA (41060-EB325) NISSA (AY040-NS058) NISSA (AY040-NS079) NISSA (AY040-NS091) NISSA (AY040-NS098) NISSA (D1060-5X00A) NISSA (DA060-EB325) NK, SBS (222261) PAGID (T1679) PAGID (T2300) PEX (7870) REMSA (85214) REMSA (085214) REMSA (131800) RENAU (41 06 000 23R) RENAU (41 06 030 72R) RENAU (41 06 0AR 090) ROULUNDS (846181) RUV (D88877660) TEXTAR (2369801) TEXTAR (2369803) TEXTAR (2369805) TRISCAN (811010577) TRISCAN (811014047) VALEO (301337) VALEO (598738) VALEO (598955) VALEO (601337) WAGNER (WBP23698A) WAGNER (WBP80001A) ZIMMERMANN (236981701)
Zobacz wszystkie (88)

TRW GDB3392 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe stanowią jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego. Ich funkcją jest nacisk na powierzchnię tarczy hamulcowej z obydwu jej stron. W ten sposób wytwarza się między nimi tarcie, w którego efekcie samochód wytrąca prędkość i zwalnia. Okładziny cierne klocków hamulcowych ulegają zużyciu – wycierają się podczas hamowania, co skutkuje koniecznością wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej fabrycznie nowych klocków to 17 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy okładzina cierna osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby dokonać wymiany wcześniej, przy 2-3 mm.  Produkt współpracuje z systemem hamulcowym zaprojektowanym przez firmę nie dla tarcz hamulcowych węglowo-ceramicznych.

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, kiedy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto pracę nad zaworami do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson został później głównym managerem, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczane są do klasy premium.