Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB4171BTE Klocki hamulcowe

Indeks: GDB4171BTE
  • Klocki hamulcowe TRW GDB4171BTE
  • Klocki hamulcowe TRW GDB4171BTE
  • Klocki hamulcowe TRW GDB4171BTE
  • Klocki hamulcowe TRW GDB4171BTE
173,51 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: środę, 5 marca
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
TRWGDB4171BTE
EAN:
3322938428372
Długość [mm]
109.7
Styk ostrzegawczy o zużyciu
z akustycznym czujnikiem zużycia
Grubość [mm]
14.6
Oznaczenie kontrolne
E9 90R-02A1148/0551
System hamulcowy
Okładziny hamulcowe o zredukowanym pyleniu
Wysokość [mm]
69.3
Ograniczenia producenta
BREMBO
Wyposażenie pojazdu
dla pojazdów z silnikiem elektrycznym
Dane producenta
TRW
Rudolf-Diesel-Straße 7
56566 Neuwied DE

+49 2631 912-0

TRW GDB4171BTE Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe stanowią jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego. Ich celem jest nacisk na powierzchnię tarczy hamulcowej z obydwu jej stron. W ten sposób wytwarza się między nimi tarcie, w wyniku którego pojazd obniża prędkość i zwalnia. Okładziny cierne klocków hamulcowych ulegają zużyciu – wycierają się w trakcie hamowania, co skutkuje koniecznością wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej fabrycznie nowych klocków to 14.6 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy okładzina cierna osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby przeprowadzać wymianę wcześniej, przy 2-3 mm.  Produkt współpracuje z systemem hamulcowym zaprojektowanym przez firmę Okładziny hamulcowe o zredukowanym pyleniu.

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, gdy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano produkcję zaworów do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczają się do klasy premium.
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
Zobacz wszystkie (1)