Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Koło pasowe wału korbowego INA 544 0163 10

Indeks: 544 0163 10
  • Koło pasowe wału korbowego INA 544 0163 10
  • Koło pasowe wału korbowego INA 544 0163 10
122,21 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: poniedziałek, 13 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
INA544016310
EAN:
4014870558499
Ilość żeber
6
średnica [mm]
140
Szerokość [mm]
41.5
Drgania
z tłumikiem drgań skrętnych
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta

Koło pasowe wału korbowego INA 544 0163 10 - opis produktu:

Koło pasowe pozwala przenieść napęd z wału korbowego na osprzęt silnika np. alternator czy sprężarka klimatyzacji. Aby było to możliwe, koło pasowe wału korbowego musi być w stanie wytłumić wibracje powstające podczas pracy wału korbowego. Z czasem podzespół umożliwiający tłumienie drgań może twardnieć i pękać, przez co nie będzie w stanie pełnić skutecznie swojej funkcji. Niewytłumione drgania przenoszą się poprzez pasek wielorowkowy na elementy osprzętu, obniżając ich wytrzymałość. Pracy zużytego koła pasowego wału korbowego towarzyszy również nadmierny hałas. Ignorowanie objawów i poruszanie się samochodem z niesprawnym kołem pasowym wału może wiązać się z całkowitym spadnięciem paska z koła pasowego i unieruchomienia samochodu.

Koło pasowe wału korbowego INA 544 0163 10 to artykuł z numerem INA544016310. Do produktu przypisano kod EAN 4014870558499.

Opis producenta:

INA to niemiecki producent, rozpoznawany zwłaszcza dzięki wysokiej jakości łożyskom, stosowanym w motoryzacji. Wchodzi w skład Schaeffler Grupe, właściciela marek FAG oraz LuK. INA jako firma zaistniała na rynku w 1946 r., kiedy to dr. Georg Schaeffler założył w Herzogenaurach mały warsztat wytwarzający części samochodowe. Łożyska INA były stosowane m.in. w rewolucyjnym na swoje czasy Volkswagenie Garbusie. W 1963 r. INA wypuściła na rynek części wyprodukowane w pierwszej fabryce otwartej w USA. Oprócz łożysk, w ofercie INA można znaleźć popychacze zaworów, napinacze paska klinowego oraz rolki napinacza.