Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Korek zbiorniczka wyrównawczego METZGER 2141039

Indeks: 2141039
  • Korek zbiorniczka wyrównawczego METZGER 2141039
  • Korek zbiorniczka wyrównawczego METZGER 2141039

Produkt niedostępny

Szukaj podobnych

lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
MET2141039
EAN:
4062101166333
Strona zabudowy
Chłodnica silnika
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta

Korek zbiorniczka wyrównawczego METZGER 2141039 - opis produktu:

Korek zbiorniczka wyrównawczego odpowiada za szczelne zabezpieczenie płynu w zbiorniczku. Budowa korka umożliwia regulację ciśnienia w przypadku przegrzania płynu. Nieszczelny korek może doprowadzić do wydostania się płynu poza zbiornik, co prowadzi do przegrzania jednostki. Zatkany korek uniemożliwi natomiast obniżenie ciśnienia w przypadku zagotowania płynu, co może doprowadzić do uszkodzenia elementów układu chłodzenia – przewodów gumowych oraz pompy cieczy chłodzącej, a także pęknięcia uszczelki pod głowicą.

Korek zbiorniczka wyrównawczego METZGER 2141039 to artykuł oznaczony numerem MET2141039. Kod EAN przypisany do produktu to 4062101166333.

Opis producenta:
Firma Metzger jest względnie młoda na rynku motoryzacyjnym. Została założona w 1980 r. w Stuttgarcie. Zajmuje się produkcją części układu hamulcowego, zawieszenia, amortyzatorów, sprzęgieł, łożysk oraz szeregu innych elementów. Dzięki zaawansowanemu parkowi maszynowemu produkcja części Metzger spełnia wyśrubowane kryteria, a ich wyroby trafiają nie tylko na rynek części zamiennych, ale także na pierwszy montaż. Są one testowane przez nowoczesny sprzęt, imitujący realne warunki eksploatacji.