Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Korektor siły hamowania TRW GPV1059

Indeks: GPV1059
  • Korektor siły hamowania TRW GPV1059
  • Korektor siły hamowania TRW GPV1059
  • Korektor siły hamowania TRW GPV1059
  • Korektor siły hamowania TRW GPV1059
  • Korektor siły hamowania TRW GPV1059
153,46 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: poniedziałek, 20 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GPV1059
EAN:
3322937141883
Sekcja
częsć przednia
Ograniczenia producenta
BENDIX
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
CITROEN
FIAT
PEUGEOT

Korektor siły hamowania TRW GPV1059 - opis produktu:

Korektor siły hamowania odpowiada za zapewnienie odpowiedniej pracy hamulców na tylnej osi, w zależności od jej obciążenia. Dzięki jego działaniu siła hamowania nie jest rozdzielana równomiernie – jej większa część przypada na przednią, bardziej obciążoną oś. W przeciwnym wypadku koła tylnej osi, wykorzystujące taką samą siłę hamowania jak przednie, uległyby zablokowaniu. Korektor siły hamowania jest stosowany w samochodach bez ABS oraz w niektórych pojazdach wykorzystujących pierwsze wersje tego systemu. Awaria korektora siły hamowania znacząco obniża efektywność hamulców na tylnej osi.

Korektor siły hamowania TRW GPV1059 jest artykułem oznaczonym numerem 0429GPV1059. Kod EAN przypisany do tego produktu to 3322937141883.

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, gdy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto pracę nad zaworami do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczane są do klasy premium.