Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Łącznik stabilizatora FAG 818 0147 10

Indeks: 818 0147 10
  • Łącznik stabilizatora FAG 818 0147 10
  • Łącznik stabilizatora FAG 818 0147 10
43,42 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: środę, 27 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
FAG818014710
EAN:
4014870396756
Długość [mm]
255
Pręt/rozpórka
Drążek skrętny łącznikowy
Gwint zewn. [mm]
M10x1,5

Łącznik stabilizatora FAG 818 0147 10 - opis produktu:

Łącznik stabilizatora jest podzespołem zawieszenia, który znajduje się pomiędzy wahaczem a stabilizatorem. Zastosowanie łącznika stabilizatora w zawieszeniu przekłada się na poprawę kontaktu opon z nawierzchnią podczas pokonywania zakrętów. Stabilizator łączy za pomocą łączników lewy i prawy wahacz, dzięki czemu siła odśrodkowa działająca na samochód w zakrętach nie powoduje oderwania się kół od nawierzchni. Łączniki stabilizatora zużywają się, przez co z czasem nie są w stanie pełnić swojego zadania prawidłowo. Objawy zużycia łączników to utrata stabilności jazdy zarówno w zakrętach, jak i na prostych odcinkach. Mocno zużyte łączniki stabilizatorów mogą generować stuki wydobywające się z nadkola. Użytkowanie samochodu z łącznikami stabilizatora kwalifikującymi się do wymiany może wiązać się z przyspieszonym zużyciem innych elementów układu zawieszenia.

Łącznik stabilizatora FAG 818 0147 10 to artykuł z numerem FAG818014710. Do produktu przypisano EAN 4014870396756. Długość elementu wynosi 255 mm.

Opis producenta:
FAG należy do Schaeffler Gruppe, w której posiadaniu znajdują się również takie marki jak INA czy LuK. FAG słynie na rynku w szczególności ze swoich łożysk oraz piast kół. Wysoką jakość łożysk tocznych osiągnięto dzięki wytwarzaniu ich przez ponad 120 lat. Założona w 1883 r. firma FAG w ciągu dziesięcioleci zdobyła reputację pioniera w zakresie toczenia łożysk. Podzespoły FAG są często stosowane na pierwszy montaż przez producentów samochodów, maszyn ciężkich i nie tylko. Właściciel marki, Schaeffler Gruppe, jest jedną z największych europejskich firm rodzinnych.