Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Łącznik stabilizatora TRISCAN 8500 28600

Indeks: 8500 28600
  • Łącznik stabilizatora TRISCAN 8500 28600
  • Łącznik stabilizatora TRISCAN 8500 28600
50,93 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 26 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
TRI850028600
EAN:
5709147128091
Pręt/rozpórka
Drążek skrętny łącznikowy

Łącznik stabilizatora TRISCAN 8500 28600 - opis produktu:

Łącznik stabilizatora jest podzespołem zawieszenia, który łączy wahacz ze stabilizatorem. Obecność łącznika stabilizatora w zawieszeniu przekłada się na lepszy kontakt opon z podłożem w trakcie jazdy w zakrętach. Stabilizator łączy poprzez łączniki lewy i prawy wahacz, dzięki czemu siła odśrodkowa działająca na samochód w zakrętach nie prowadzi do oderwania się kół od asfaltu. Łączniki stabilizatora zużywają się, przez co z czasem nie są w stanie pełnić swojej funkcji prawidłowo. Objawy zużycia łączników to spadek stabilności pojazdu zarówno w zakrętach, jak i na prostych odcinkach. Mocno zużyte łączniki stabilizatorów mogą generować stuki wydobywające się z nadkola. Użytkowanie samochodu z łącznikami stabilizatora kwalifikującymi się do wymiany może wiązać się z przyspieszonym zużyciem innych podzespołów układu zawieszenia.

Łącznik stabilizatora TRISCAN 8500 28600 to artykuł z numerem TRI850028600. Do produktu przypisano EAN 5709147128091.

Opis producenta:

TRISCAN to duńska firma o ugruntowanej pozycji na rynkach skandynawskich, która znacznie zwiększa swoją sprzedaż w całej Europie. Rozwija ona produkcję, koncepcje, marketing oraz dystrybucję dla warsztatów samochodowych. Wizja firmy opiera się na aktywnej współpracy i zrozumieniu potrzeb klientów. Stale dopasowuje usługi i produkty do aktualnych wymogów i oczekiwań rynków. Eksportuje do 35 krajów europejskich, wysyłając towary z trzech głównych centrów dystrybucyjnych.