🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Łącznik stabilizatora TRW JTS622

Indeks: JTS622
  • Łącznik stabilizatora TRW JTS622
  • Łącznik stabilizatora TRW JTS622
68,05 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 2 lipca
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429JTS622
EAN:
3322937949304
średnica 2 [mm]
29
Długość [mm]
170
średnica wewnętrzna [mm]
15
rura o śr. [mm]
13
parzyste numery artykułów
JTS621
Pręt/rozpórka
Drążek skrętny łącznikowy
średnica 1 [mm]
60
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca
bez dodatków

Łącznik stabilizatora TRW JTS622 - opis produktu:

Łącznik stabilizatora jest elementem zawieszenia, który znajduje się pomiędzy wahaczem a stabilizatorem. Obecność łącznika stabilizatora w zawieszeniu przekłada się na poprawę kontaktu opon z nawierzchnią w trakcie pokonywania zakrętów. Stabilizator łączy za pomocą łączników lewy i prawy wahacz, dzięki czemu siła odśrodkowa działająca na samochód w zakrętach nie powoduje oderwania się kół od asfaltu. Łączniki stabilizatora ulegają zużyciu, przez co z czasem nie są w stanie pełnić swojego zadania prawidłowo. Objawy zużycia łączników to spadek stabilności jazdy zarówno w zakrętach, jak i na prostych odcinkach. Mocno zużyte łączniki stabilizatorów mogą generować stuki wydobywające się z nadkola. Użytkowanie samochodu z łącznikami stabilizatora kwalifikującymi się do wymiany może doprowadzić do szybkiego zużycia innych elementów układu zawieszenia.

Łącznik stabilizatora TRW JTS622 to artykuł z numerem 0429JTS622. Do produktu przypisano EAN 3322937949304. Długość elementu wynosi 170 mm.

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, gdy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczane są do klasy premium.