Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Łańcuch rozrządu INA 553 0279 10

Indeks: 553 0279 10
  • Łańcuch rozrządu INA 553 0279 10
  • Łańcuch rozrządu INA 553 0279 10
  • Łańcuch rozrządu INA 553 0279 10
175,45 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: środę, 8 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
INA553027910
EAN:
4014870331405
Wykonanie łańcucha
Simplex
Ilość ogniw łańcucha
98
Wykonanie łańcucha
Simplex
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.

Łańcuch rozrządu INA 553 0279 10 - opis produktu:

Łańcuch rozrządu przekazuje napęd z wału korbowego na wałki rozrządu. To wyjątkowo wytrzymałe rozwiązanie, które w odróżnieniu od paska rozrządu może spełniać swoją funkcję przez setki tysięcy kilometrów. Wymiana łańcucha rozrządu jest jednak wymagana, gdy po odpaleniu jednostki słychać dzwonienie, sygnalizujące zużycie elementu. Łańcuch z czasem ulega rozciągnięciu i nie jest odpowiednio napięty. W efekcie jego działaniu towarzyszy ten charakterystyczny dźwięk. Rozciągnięty łańcuch może przeskoczyć na kole zębatym, powodując problemy z uruchomieniem i pracą silnika. Łańcuch może również całkowicie zerwać się, co prowadzi do zniszczenia silnika.

Łańcuch rozrządu INA 553 0279 10 to artykuł o numerze INA553027910. Do produktu przypisano kod EAN 4014870331405.  

Opis producenta:
INA to niemiecka marka rozpoznawana w szczególności dzięki wysokiej jakości łożyskom wykorzystywanym w motoryzacji. Jest częścią Schaeffler Grupe, właściciela marek FAG oraz LuK. INA jako firma zaistniała na rynku w 1946 r., kiedy to Georg Schaeffler stworzył w Herzogenaurach niewielki warsztat wytwarzający części samochodowe. Łożyska INA były stosowane m.in. w rewolucyjnym na swoje czasy Volkswagenie Garbusie. W 1963 r. INA wypuściła na rynek części wyprodukowane w pierwszej fabryce otwartej w USA. Poza łożyskami, w ofercie INA można znaleźć popychacze zaworów, napinacze paska klinowego oraz rolki napinacza.