Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Brak danych o pasujących pojazdach
Zamknij
Zamknij
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Darmowa i szybka wysyłka od 250 zł
21 dni na zwrot lub wymianę
2 lata gwarancji
Wygodne metody płatności
Kup teraz, zapłać za 30 dni
Pasek klinowy wielorowkowy jest elementem przekazującym napęd pomiędzy kołem pasowym wału korbowego a podzespołami takimi jak alternator, czy pompy m.in. od klimatyzacji, czy wspomagania kierownicy. W przeciwieństwie do tradycyjnych pasków klinowych, z klinami ustawionymi poprzecznie, na pasku wielorowkowym zastosowano nacięcia wzdłużne. Taka konstrukcja przekłada się na lepsze osadzenie na kołach pasowych, większą elastyczność, a także możliwość przekazywania napędu zarówno ponacinaną, jak i płaską powierzchnią. Nieprzerwana praca paska, umożliwiająca napęd wielu podzespołów, przekłada się na jego zużycie. Niewłaściwie osadzone lub zniszczone koła pasowe wpływają na krótszy okres eksploatacji paska. Również czynniki takie jak zanieczyszczenia, wilgoć, oraz zabrudzenie smarem czy olejem silnikowym przyspieszają zużycie paska. O konieczności jego wymiany mogą świadczyć metaliczne szumy, narastające wraz z prędkością obrotową silnika. Słyszalne mogą być również piski. Stan paska można ocenić wizualnie. Jeżeli jego powierzchnia jest widocznie zniszczona, warto jak najszybciej przeprowadzić wymianę. Zerwany pasek uniemożliwia napęd wielu kluczowych podzespołów samochodu, bez których dalsza jazda może być niemożliwa.
Pasek klinowy wielorowkowy CONTINENTAL CTAM 8PK1625 to artykuł z numerem CON8PK1625. Do produktu przypisano kod EAN 4010858520168.
Continental to jeden z najbardziej rozpoznawalnych producentów opon na świecie, jednak oprócz ogumienia zajmuje się produkcją szeregu innych komponentów stosowanych w motoryzacji: układów hamulcowych, elektroniki wnętrz, elementów bezpieczeństwa, komponentów układu napędowego i podwozia, tachografów oraz wielu innych części. Continental został założony w 1871 r. w Hanoverze. W 1898 r. rozpoczął produkcję opon samochodowych z gładkim bieżnikiem, co było ogromnym sukcesem marki. W 1904 r. jako pierwsza firma na świecie wyprodukowała opony z bieżnikiem, a już rok później stworzyła pierwsze opony zdejmowane z koła.
Brak danych o pasujących pojazdach