Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Darmowa i szybka wysyłka od 250 zł
21 dni na zwrot lub wymianę
2 lata gwarancji
Wygodne metody płatności
Kup teraz, zapłać za 30 dni
Pasek klinowy wielorowkowy jest elementem przenoszącym napęd z koła pasowego wału korbowego na podzespoły takie jak alternator, czy pompy m.in. od klimatyzacji, czy wspomagania kierownicy. W odróżnieniu od tradycyjnych pasków klinowych, z klinami ustawionymi poprzecznie, na pasku wielorowkowym zastosowano nacięcia wzdłużne. Taka konstrukcja przekłada się na lepsze osadzenie na kołach pasowych, wyższą elastyczność, a także możliwość przenoszenia napędu zarówno ponacinaną, jak i płaską powierzchnią. Nieprzerwana praca paska, umożliwiająca napęd wielu podzespołów, przekłada się na jego zużycie. Niewłaściwie osadzone lub zniszczone koła pasowe wpływają na krótszy okres eksploatacji paska. Również czynniki takie jak zanieczyszczenia, wilgoć, oraz zabrudzenie smarem czy olejem silnikowym zwiększają zużycie paska. O konieczności jego wymiany mogą sygnalizować metaliczne szumy, narastające wraz z prędkością obrotową silnika. Słyszalne mogą być także piski. Stan paska można zweryfikować wizualnie. Jeżeli na jego powierzchni są widoczne pęknięcia, warto niezwłocznie przeprowadzić wymianę. Zerwany pasek uniemożliwia napęd wielu kluczowych podzespołów samochodu, bez których dalsza jazda może być niemożliwa.
Pasek klinowy wielorowkowy DENCKERMANN 7DPK2074 to artykuł z numerem DEN7DPK2074. Do produktu przypisano kod EAN 5902841618893. Na wewnętrznej stronie paska znajduje się 7 żeber. Długość paska wynosi 2074 mm.
DENCKERMANN to producent i dystrybutor części samochodowych, który współpracuje z licznymi odbiorcami rozsianymi po całym świecie. Centrala firmy oraz europejskie centrum logistyczne znajduje się w Warszawie. W ofercie DENCKERMANN znajduje się ponad 7700 referencji. Wśród części zgrupowanych w 13 linii produktowych znajdują się między innymi: filtry, pompy wody, elementy układu hamulcowego, łożyska i piasty, amortyzatory, rolki, przeguby oraz części układu zawieszenia i kierowniczego.