Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Produkt niedostępny
Szukaj podobnych
Darmowa i szybka wysyłka od 250 zł
21 dni na zwrot lub wymianę
2 lata gwarancji
Wygodne metody płatności
Kup teraz, zapłać za 30 dni
Pasek klinowy wielorowkowy jest elementem przekazującym napęd pomiędzy kołem pasowym wału korbowego a podzespołami takimi jak alternator, czy pompy m.in. od klimatyzacji, czy wspomagania kierownicy. W przeciwieństwie do tradycyjnych pasków klinowych, z klinami rozmieszczonymi poprzecznie, pasek wielorowkowy wykorzystuje nacięcia wzdłużne. Taka budowa przekłada się na lepsze osadzenie na kołach pasowych, wyższą elastyczność, a także możliwość przenoszenia napędu zarówno ponacinaną, jak i płaską stroną. Nieustanna praca paska, służąca napędowi wielu podzespołów, przekłada się na jego zużycie. Nieprecyzyjnie osadzone lub zniszczone koła pasowe skracają okres eksploatacji paska. Również czynniki takie jak zanieczyszczenia, wilgoć, oraz zabrudzenie smarem czy olejem silnikowym zwiększają zużycie paska. O konieczności jego wymiany mogą sygnalizować metaliczne szumy, narastające wraz z obciążeniem silnika. Słyszalne mogą być także piski. Stan paska można zweryfikować wizualnie. Jeżeli jego powierzchnia jest widocznie zniszczona, warto niezwłocznie przeprowadzić wymianę. Zerwany pasek odcina napęd wielu kluczowych podzespołów samochodu, bez których dalsza jazda może być niemożliwa.
Pasek klinowy wielorowkowy JAPKO 6PK1750 to artykuł z numerem JAV6PK1750. Do produktu przypisano kod EAN 8033001527773. Na wewnętrznej stronie paska znajduje się 6 żeber. Długość paska wynosi 1750 mm.
Oferuje części zamienne i akcesoria dla pojazdów azjatyckich, skupiając się na jakości i dostępności