Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Darmowa i szybka wysyłka od 250 zł
21 dni na zwrot lub wymianę
2 lata gwarancji
Wygodne metody płatności
Kup teraz, zapłać za 30 dni
Pasek klinowy wielorowkowy jest elementem przenoszącym napęd pomiędzy kołem pasowym wału korbowego a podzespołami takimi jak alternator, czy pompy m.in. od klimatyzacji, czy wspomagania kierownicy. W przeciwieństwie do standardowych pasków klinowych, z klinami ustawionymi poprzecznie, na pasku wielorowkowym zastosowano nacięcia wzdłużne. Taka budowa przekłada się na lepsze osadzenie na kołach pasowych, wyższą elastyczność, a także możliwość przenoszenia napędu zarówno ponacinaną, jak i płaską stroną. Nieprzerwana praca paska, służąca napędowi wielu podzespołów, przekłada się na jego zużycie. Niewłaściwie osadzone lub zniszczone koła pasowe skracają okres eksploatacji paska. Również czynniki takie jak zanieczyszczenia, wilgoć, oraz zabrudzenie smarem czy olejem silnikowym zwiększają zużycie paska. O konieczności jego wymiany mogą sygnalizować metaliczne szumy, narastające wraz z prędkością obrotową silnika. Słyszalne mogą być również piski. Stan paska można ocenić wizualnie. Jeżeli na jego powierzchni są widoczne pęknięcia, warto niezwłocznie przeprowadzić wymianę. Zerwany pasek odcina napęd wielu kluczowych podzespołów pojazdu, bez których dalsza jazda może być niemożliwa.
Pasek klinowy wielorowkowy SNR CA5PK872 to artykuł z numerem SNRCA5PK872. Do produktu przypisano kod EAN 3413521205378.
SNR posiada ponad 100 lat doświadczenia w branży motoryzacyjnej, a oprócz tego jest obecna w branży lotniczej i przemyśle. Firma rozpoznawana jest zwłaszcza ze względu na swoje łożyska, które reprezentują jeden z najwyższych poziomów jakości na świecie. Zawdzięczają to licznym testom oraz szeregowi norm, które muszą spełnić. Części SNR są dostępne w aż 120 krajach świata, co świadczy o zaufaniu ogromnej rzeszy użytkowników. Potwierdza to fakt, że łożyska SNR są stosowane w seryjnej produkcji koncernu Renault. Oprócz łożysk, SNR produkuje również świetnej jakości tarcze hamulcowe, pompy wody, paski rozrządu oraz mocowania amortyzatorów.