Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Pompa hamulcowa TRW PML477

Indeks: PML477
  • Pompa hamulcowa TRW PML477
  • Pompa hamulcowa TRW PML477
405,72 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: czwartek, 9 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429PML477
EAN:
3322938181741
średnica [mm]
25.4
Rozmiar gwintu 1
M12x1
Materiał
Aluminium
Rozmiar gwintu 2
M12x1
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
CITROEN
FIAT
PEUGEOT

Pompa hamulcowa TRW PML477 - opis produktu:

Pompa hamulcowa umożliwia wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu w układzie hamulcowym. Ciśnienie płynu przekłada się na nacisk klocków hamulcowych na tarcze, dzięki czemu samochód obniża swoją prędkość. Naciśnięcie na pedał hamulca uruchamia tłoczek pompy hamulcowej, który ściska płyn w przewodach hamulcowych. Aby zwiększyć siłę nacisku pompy na płyn, stosuje się serwo hamulcowe, wykorzystujące podciśnienie z układu dolotowego. Awaria pompy hamulcowej wiąże się ze znacznym obniżeniem ciśnienia w przewodach hamulcowych. W przypadku uszkodzenia pompy hamulcowej można zauważyć: wpadanie pedału hamulcowego w podłogę, wycieki płynu hamulcowego, znaczne obniżenie skuteczności hamowania.

Pompa hamulcowa TRW PML477 to artykuł o numerze 0429PML477. Kod EAN przypisany do danego modelu pompy to 3322938181741. Do wytworzenia pompy wykorzystano Aluminium.

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, kiedy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczane są do klasy premium.