Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Pompa sprzęgła TRW PNB588

Indeks: PNB588
  • Pompa sprzęgła TRW PNB588
  • Pompa sprzęgła TRW PNB588
170,89 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: środę, 22 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Inne produkty OEM (zamienniki)
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429PNB588
EAN:
3322938217600
średnica [mm]
15.87
Materiał
tworzywo sztuczne
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
CITROEN
PEUGEOT
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.

Pompa sprzęgła TRW PNB588 - opis produktu:

Pompa sprzęgła jest istotnym elementem układu sprzęgła hydraulicznego. Ciśnienie generowane w pompie po wciśnięciu pedału sprzęgła pozwala na aktywowanie wysprzęglika, który umożliwia wysprzęglenie. Awaria pompy może objawiać się poprzez nieszczelność, przez co dochodzi do wycieku płynu hydraulicznego. Uszkodzenie pompy sprzęgła może doprowadzić do wpadania pedału sprzęgła w podłogę i braku możliwości zmiany biegów. Na wcześniejszym etapie awaria objawia się utrudnionym powrotem pedału sprzęgła do pozycji startowej i problemami przy wrzucaniu biegów – zwłaszcza pierwszego oraz wstecznego.

Pompa sprzęgła TRW PNB588 to artykuł z numerem 0429PNB588. Do pompy przypisano kod EAN 3322938217600. Materiał, z którego wykonano pompę to tworzywo sztuczne.

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, kiedy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano pracę nad zaworami do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson został później głównym managerem, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczane są do klasy premium.