Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Pompa wspomagania TRW JPR1038

Indeks: JPR1038
  • Pompa wspomagania TRW JPR1038
  • Pompa wspomagania TRW JPR1038
563,36 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: środę, 27 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
TRWJPR1038
EAN:
3322938374945
uwzględnić informację serwisową
1
Tryb pracy
hydrauliczny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych
2
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
1
średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]
10
Rozstaw śrub mocujących
80
Ograniczenia producenta
ZF
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnego
M16x1.5
Kształt adaptera
okrągły
Ciśnienie [bar]
110

Pompa wspomagania TRW JPR1038 - opis produktu:

Pompa wspomagania kierownicy tłoczy olej w układzie wspomagania. Do jej zasilania wykorzystywany jest napęd przekazywany przez pasek wieloklinowy na koło pasowe pompy. Praca pompy pozwala na precyzyjne działanie układu kierowniczego, bez konieczności wkładania dużej siły w ruch kierownicy. Głównie powody awarii pompy wspomagania to zbyt niski stan płynu hydraulicznego oraz uszkodzenie paska przenoszącego napęd. Praca pompy przy małej ilości płynu w układzie prowadzi do zatarcia się podzespołu. Luźny pasek zaburza pracę pompy, poprzez skoki ciśnienia w układzie. Objawem uszkodzenia pompy wspomagania kierownicy jest nie tylko większy opór na kole kierownicy. Da się wówczas również słyszeć głośną pracę pompy.

Pompa wspomagania TRW JPR1038 to artykuł o numerze TRWJPR1038. Do produktu przypisano EAN 3322938374945. Pompa generuje ciśnienie do 110 bar.

Opis producenta:

Początki historii TRW sięgają początku XX wieku, kiedy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company, produkującą początkowo śruby. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę, Thompson został później głównym managerem, a zakłady przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. połączyła się ona z Ramo-Wooldridge, tworząc TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją częściu układu hamulcowego tarczowego, bębnów hamulcowych i układów napędowych, układu kierowniczego i zawieszenia, a wszystkie jej produkty zaliczają się do klasy premium.

Inne produkty OEM (zamienniki)
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta