Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHB485

Indeks: PHB485
  • Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHB485
  • Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHB485
  • Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHB485
  • Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHB485
39,52 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: poniedziałek, 25 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429PHB485
EAN:
3322937919666
Rodzaj gwintu
  • Gwint zewn.,
  • Gwint wewn.
Długość [mm]
384
Rozmiar gwintu 1
M10x1
Rozmiar gwintu 2
M10x1

Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHB485 - opis produktu:

Przewody hamulcowe elastyczne odpowiadają za transport płynu hamulcowego bezpośrednio do hamulców. Dzięki swojej konstrukcji mogą dostosowywać się do pracy zawieszenia i układu kierowniczego, przekazując jednocześnie płyn ze sztywnych przewodów hamulcowych zlokalizowanych w podwoziu. Elastyczne przewody hamulcowe muszą wytrzymać wysokie ciśnienie płynu, dlatego wykorzystują wzmocnienia wewnętrzne. Warunki, w jakich pracują elastyczne przewody hamulcowe, prowadzą do ich zużycia. Może wówczas dochodzić do wycieku płynu hamulcowego poprzez pęknięcia na powierzchni przewodów. Eksploatacja samochodu z niesprawnymi przewodami hamulcowymi miękkimi wiąże się ze znacznym obniżeniem efektywności hamowania, bądź nawet całkowitą utratą hamulców. Może wówczas dojść również do uszkodzenia pompy hamulcowej, zmuszonej do pracy ze zbyt małą ilością płynu hamulcowego.

Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHB485 to artykuł z numerem 0429PHB485. Kod EAN przypisany do tego produktu to 3322937919666. Długość przewodu wynosi 384 mm.

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, kiedy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano pracę nad zaworami do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson został później głównym managerem, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczane są do klasy premium.
Inne produkty OEM (zamienniki)