Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHB527

Indeks: PHB527
  • Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHB527
  • Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHB527
  • Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHB527
  • Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHB527
74,41 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: środę, 27 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429PHB527
EAN:
3322937920068
Rodzaj gwintu
  • Gwint zewn.,
  • Gwint wewn.
Długość [mm]
546
Rozmiar gwintu 1
M10x1
Rozmiar gwintu 2
M10x1

Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHB527 - opis produktu:

Przewody hamulcowe elastyczne pozwalają na transport płynu hamulcowego bezpośrednio do hamulców. Dzięki swojej elastyczności mogą dostosowywać się do pracy zawieszenia i układu kierowniczego, doprowadzając jednocześnie płyn ze sztywnych przewodów hamulcowych zlokalizowanych w podwoziu. Elastyczne przewody hamulcowe muszą znosić wysokie ciśnienie płynu, dlatego mają wzmocnienia wewnętrzne. Warunki, w jakich pracują elastyczne przewody hamulcowe, wpływają na ich zużycie. Może wówczas dochodzić do wycieku płynu hamulcowego poprzez pęknięcia na powierzchni przewodów. Eksploatacja samochodu z niesprawnymi przewodami hamulcowymi miękkimi wiąże się ze znacznym spadkiem efektywności hamowania, bądź nawet całkowitą utratą hamulców. Może wówczas dojść również do uszkodzenia pompy hamulcowej, zmuszonej do pracy ze zbyt małą ilością płynu hamulcowego.

Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHB527 to artykuł z numerem 0429PHB527. Kod EAN przypisany do tego produktu to 3322937920068. Długość przewodu wynosi 546 mm.

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, kiedy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano pracę nad zaworami do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson został później głównym managerem, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczają się do klasy premium.
Inne produkty OEM (zamienniki)