Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHD362

Indeks: PHD362
  • Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHD362
  • Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHD362
  • Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHD362
  • Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHD362
113,24 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: poniedziałek, 25 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429PHD362
EAN:
3322937240777
Rodzaj gwintu
Gwint wewn.
Długość [mm]
426
Rozmiar gwintu 1
M10x1
Rozmiar gwintu 2
M10x1

Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHD362 - opis produktu:

Przewody hamulcowe elastyczne pozwalają na transport płynu hamulcowego bezpośrednio do hamulców. Dzięki swojej budowie mogą dopasowywać się do pracy zawieszenia i układu kierowniczego, doprowadzając jednocześnie płyn ze sztywnych przewodów hamulcowych umiejscowionych w podwoziu. Elastyczne przewody hamulcowe muszą znosić wysokie ciśnienie płynu, dlatego wykorzystują wzmocnienia wewnętrzne. Warunki, w jakich pracują elastyczne przewody hamulcowe, prowadzą do ich zużycia. Może wówczas dochodzić do wycieku płynu hamulcowego poprzez uszkodzenia na powierzchni przewodów. Eksploatacja samochodu z niesprawnymi przewodami hamulcowymi miękkimi wiąże się ze znacznym spadkiem skuteczności hamowania, bądź nawet całkowitą utratą możliwości zatrzymywania pojazdu. Może wówczas dojść również do uszkodzenia pompy hamulcowej, pracującej ze zbyt małą ilością płynu hamulcowego.

Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHD362 to artykuł z numerem 0429PHD362. Kod EAN przypisany do tego produktu to 3322937240777. Długość przewodu wynosi 426 mm.

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, gdy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto pracę nad zaworami do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczane są do klasy premium.