Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Darmowa i szybka wysyłka od 250 zł
21 dni na zwrot lub wymianę
2 lata gwarancji
Wygodne metody płatności
Kup teraz, zapłać za 30 dni
Resory piórowe zbudowane są z płaskowników, czyli tzw. piór, które są mocowane zazwyczaj równolegle do osi wzdłużnej samochodu. W niektórych modelach można spotkać się również z resorami piórowymi montowanymi poprzecznie. Płaskowniki są na siebie nałożone, a każdy kolejny zamocowany niżej jest krótszy od wcześniejszego. Pióra są również odpowiednio wyprofilowane, co zapewnia im właściwości amortyzujące. Po przejechaniu przez nierówność pióra ulegają ściśnięciu, które dąży do ich prostowania. Resory piórowe pochłaniają przy tym część energii, nie pozwalając przenieść się jej na nadwozie. Resory piórowe pozwalają skutecznie przewozić duże ciężary, których masa rozkłada się bardziej równomiernie na ich podłużnej powierzchni, a nie jak przy zastosowaniu sprężyn, w jednym punkcie. Większa możliwość przyjmowania obciążenia pionowego idzie w parze z przestrzenią ładunkową, która również może być większa. Poszczególne części resorów piórowych ulegają zużyciu. Elementy takie jak opaski stalowe, wieszaki, łączniki, a nawet same pióra mogą przestać spełniać swoją funkcję właściwie. Dlatego istotna jest okresowa kontrola zawieszenia wyposażonego w resory piórowe oraz szybka wymiana zniszczonych podzespołów, od których w dużej mierze zależy bezpieczeństwo jazdy.
Resor piórowy CS GERMANY 10.200.850.00 jest artykułem z numerem CSG1020085000. Kod EAN przypisany do tego produktu to 4047297273706. Szerokość piór wynosi 60 mm.
CS GERMANY to względnie młoda firma, założona w 1995 r. w Niemczech. Dzisiaj jest ona powszechnie znana nie tylko w Niemczech, ale również wielu innych europejskich krajach, a nawet w Azji. GS Germany specjalizuje się w produkcji sprężyn zawieszenia, co doprowadziła niemal do perfekcji. Jest jednym z największych na rynku producentów niezależnych, nie przynależących do żadnego koncernu. Firma skupia się na dostarczaniu swoich produktów na rynek wtórny, choć niektórzy producenci samochodów decydują się na montowanie ich części w pierwszym montażu.