Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Brak danych o pasujących pojazdach
Zamknij
Produkt niedostępny
Szukaj podobnych
Darmowa i szybka wysyłka od 250 zł
21 dni na zwrot lub wymianę
2 lata gwarancji
Wygodne metody płatności
Kup teraz, zapłać za 30 dni
Rolka napinacza paska rozrządu zapewnia odpowiedni naciąg paska rozrządu na kołach pasowych. Rozrząd, kontrolujący pracę zaworów silnika, jest napędzany za pomocą paska, który przenosi napęd z wału korbowego w silniku. Odpowiednio napięty i osadzony pasek rozrządu pozwala zachować synchronizację zaworów. Rolka napinacza paska rozrządu uniemożliwia zsunięcie się paska. W następstwie zsunięcia lub zerwania paska dochodzi do zderzenia tłoków z zaworami, co powoduje poważne zniszczenia w silniku. Uszkodzony napinacz paska rozrządu wywołuje podczas pracy znaczny hałas. Koło pasowe zniszczonego napinacza może nie obracać się swobodnie – jeżeli przy jego obrocie pojawia się opór, należy niezwłocznie wymienić napinacz. Montaż napinacza powinien być przeprowadzony w profesjonalnym warsztacie. Dla jego sprawnej pracy istotna jest nie tylko jakość podzespołu, ale również siła, z jaką napinacz zostanie przytwierdzony. Awaria napinacza może doprowadzić do kosztownych awarii, dlatego należy wymieniać go wraz z paskiem rozrządu.
Rolka napinacza paska rozrządu CONTINENTAL CTAM V56349 to artykuł z numerem CONV56349. Szerokość podzespołu to 30 mm.
Continental to jeden z najbardziej rozpoznawalnych producentów opon na świecie, jednak oprócz ogumienia zajmuje się produkcją szeregu innych komponentów stosowanych w motoryzacji: układów hamulcowych, elektroniki wnętrz, elementów bezpieczeństwa, komponentów układu napędowego i podwozia, tachografów oraz wielu innych części. Continental został założony w 1871 r. w Hanoverze. W 1898 r. rozpoczął produkcję opon samochodowych z gładkim bieżnikiem, co było ogromnym sukcesem marki. W 1904 r. jako pierwsza firma na świecie wyprodukowała opony z bieżnikiem, a już rok później stworzyła pierwsze opony zdejmowane z koła.
Brak danych o pasujących pojazdach