Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Siłownik sprzęgła TRW PJF135

Indeks: PJF135
  • Siłownik sprzęgła TRW PJF135
  • Siłownik sprzęgła TRW PJF135
55,55 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 21 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429PJF135
EAN:
3322937049912
średnica [mm]
20.6
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
HOLDEN
TOYOTA

Siłownik sprzęgła TRW PJF135 - opis produktu:

Siłownik sprzęgła, nazywany także wysprzęglikiem, to niezwykle istotny element w układzie sprzęgła hydraulicznego. Ciśnienie powstające w pompie po naciśnięciu pedału sprzęgła wprawia siłownik sprzęgła w ruch, dzięki czemu możliwe jest wysprzęglenie skrzyni biegów i zmiana przełożenia. Najczęstszą usterką wysprzęglika jest nieszczelność, która wiąże się z wyciekiem płynu hydraulicznego i obniżeniem ciśnienia w układzie. Awaria objawia się poprzez niewłaściwe zachowanie pedału sprzęgła, który z opóźnieniem wraca do pozycji początkowej. W późniejszym etapie awarii pedał może samoczynnie opadać w dół, całkowicie uniemożliwiając zmianę przełożenia i korzystanie z samochodu.

Siłownik sprzęgła TRW PJF135 to produkt z numerem 0429PJF135. Kod EAN przypisany do siłownika 3322937049912.

Opis producenta:

Początki historii TRW sięgają początku XX wieku, kiedy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company, produkującą początkowo śruby. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę, Thompson został później głównym managerem, a zakłady przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. połączyła się ona z Ramo-Wooldridge, tworząc TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją częściu układu hamulcowego tarczowego, bębnów hamulcowych i układów napędowych, układu kierowniczego i zawieszenia, a wszystkie jej produkty zaliczają się do klasy premium.