Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TEXTAR 91081600 Szczęki hamulcowe

Indeks: 91081600
  • Szczęki hamulcowe TEXTAR 91081600
  • Szczęki hamulcowe TEXTAR 91081600
208,60 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 21 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Inne produkty OEM (zamienniki)
Parametry techniczne
Numer artykułu:
TEX91081600
EAN:
4019722469565
Ciężar [kg]
1.9
Długość opakowania [cm]
19.8
Szerokość opakowania [cm]
12.5
Techniczny numer informacyjny
98101 0816 0 4
Wysokość opakowania [cm]
8.2
średnica [mm]
228.4
Szerokość [mm]
42

TEXTAR 91081600 Szczęki hamulcowe - opis produktu:

Szczęki hamulcowe są jednym z podzespołów hamulców bębnowych. Wchodzą w skład układu hamulcowego niektórych modeli samochodów. To rozwiązanie jest stosowane przede wszystkim w starszych pojazdach. W trakcie hamowania szczęki hamulcowe rozpierają się, naciskając powierzchnią cierną na wewnętrzne ściany bębna. Powstające w ten sposób tarcie przekłada się na spadek prędkości, a w konsekwencji zatrzymanie pojazdu. Szczęki hamulcowe to nie tylko element występujący w hamulcu zasadniczym, korzystającym z hamulców bębnowych. Szczęki hamulcowe są również powszechnie stosowane w hamulcu postojowym.

Szczęki hamulcowe TEXTAR 91081600 to produkt o numerze TEX91081600. Średnica szczęk hamulcowych wynosi 228.4 mm. Szerokość elementu to 42 mm.

Opis producenta:
TEXTAR od ponad 100 lat wytwarza materiały cierne najwyższej jakości. Marka jest częścią Grupy TMD Friction, utworzonej w 1913 r. jako spółka handlowa. Obecnie około 70% samochodów użytkowych z hamulcami bębnowymi i 50% z hamulcami tarczowymi opuszcza linię produkcyjną z zamontowanymi elementami ciernymi z logo TEXTAR. Producent angażuje się w wytwarzanie klocków hamulcowych, które będą emitowały jeszcze mniej pyłu i hałasu, o mniejszej wadze, dzięki czemu pozwolą zmniejszyć spalanie.