Wybierz swój kod na Dzień Chłopaka ➡

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Tarcza hamulcowa SAMKO A1013P

Indeks: A1013P
  • Tarcza hamulcowa SAMKO A1013P
  • Tarcza hamulcowa SAMKO A1013P
  • Tarcza hamulcowa SAMKO A1013P
71,38 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 1 października
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
SAMA1013P
EAN:
8032928002608
Minimalna grubość [mm]
10
Typ tarczy hamulcowej
pełny
Grubość tarczy hamulcowej [mm]
12
średnica otworu centrującego [mm]
68
średnica zewnętrzna [mm]
255
Wysokość [mm]
39.7
Felga, ilość otworów
5

Tarcza hamulcowa SAMKO A1013P - opis produktu:

Tarcze hamulcowe są wykorzystywane przez przeważającą większość układów hamulcowych, stosowanych w obecnie produkowanych samochodach. Tarcze montowane są na piastach i obracają się razem z kołami. Podczas hamowania klocki hamulcowe zaciskają się na tarczach. W rezultacie pomiędzy tarczami hamulcowymi a klockami wytwarza się tarcie, skutkujące obniżeniem prędkości pojazdu. Tarcze hamulcowe ścierają się w trakcie eksploatacji, co prowadzi do konieczności wymiany tego elementu na nowy. Tarcza hamulcowa SAMKO A1013P to produkt o numerze EAN: 8032928002608, pasujący do wybranych modeli samochodów.

Tarcza hamulcowa SAMKO A1013P to artykuł o średnicy zewnętrznej 255 milimetrów. Grubość tarczy hamulcowej wynosi 12 milimetrów. Średnica otworu centralnego tego produktu to 68 milimetrów.

Opis producenta:
Marka SAMKO powstała w 1992 roku we Włoszech. Specjalizuje się w wytwarzaniu elementów zamiennych układu hamulcowego. W swojej 30-letniej historii firma rozbudowała zakład produkcyjny do ponad 200 maszyn, co umożliwiło ekspansję na cały świat. Aktualnie SAMKO dostarcza swoje wyroby do ponad 76 krajów, stale poszerzając swoją ofertę produktową. Celem rozwoju firmy jest podnoszenie jakości produktów oraz wprowadzanie nowoczesnych rozwiązań.