Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Tarcza hamulcowa SAMKO F1056P

Indeks: F1056P
  • Tarcza hamulcowa SAMKO F1056P
  • Tarcza hamulcowa SAMKO F1056P
  • Tarcza hamulcowa SAMKO F1056P
138,43 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: piątek, 20 września
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
SAMF1056P
EAN:
8032928178679
Minimalna grubość [mm]
15
Typ tarczy hamulcowej
pełny
Grubość tarczy hamulcowej [mm]
18
średnica otworu centrującego [mm]
122.5
średnica zewnętrzna [mm]
308
Wysokość [mm]
22
Felga, ilość otworów
6

Tarcza hamulcowa SAMKO F1056P - opis produktu:

Tarcze hamulcowe są wykorzystywane przez przeważającą większość układów hamulcowych, stosowanych w obecnie produkowanych samochodach. Tarcze mocowane są do piasty i obracają się razem z kołami. W trakcie hamowania klocki hamulcowe zaciskają się na tarczach. W rezultacie pomiędzy tarczami hamulcowymi a klockami powstaje tarcie, skutkujące spadkiem prędkości pojazdu. Tarcze hamulcowe ścierają się w trakcie eksploatacji, co prowadzi do konieczności wymiany tego elementu na nowy. Tarcza hamulcowa SAMKO F1056P to produkt o numerze EAN: 8032928178679, pasujący do wybranych modeli samochodów.

Tarcza hamulcowa SAMKO F1056P to artykuł o średnicy zewnętrznej 308 milimetrów. Grubość tarczy hamulcowej wynosi 18 milimetrów. Średnica otworu centralnego tego produktu to 122.5 milimetrów.

Opis producenta:
Marka SAMKO powstała w 1992 roku we Włoszech. Specjalizuje się w produkcji elementów zamiennych układu hamulcowego. W ciągu 30 lat istnienia firma rozwinęła zakład produkcyjny do ponad 200 maszyn, co umożliwiło ekspansję na cały świat. Aktualnie SAMKO dostarcza swoje produkty do ponad 76 krajów, stale poszerzając swoją ofertę produktową. Celem rozwoju firmy jest podnoszenie jakości produktów oraz wdrażanie nowoczesnych rozwiązań.