Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Tarcza hamulcowa SAMKO M2003P

Indeks: M2003P
  • Tarcza hamulcowa SAMKO M2003P
  • Tarcza hamulcowa SAMKO M2003P
  • Tarcza hamulcowa SAMKO M2003P
78,32 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 26 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
SAMM2003P
EAN:
8032532022108
Minimalna grubość [mm]
7
Typ tarczy hamulcowej
pełny
Grubość tarczy hamulcowej [mm]
8
średnica otworu centrującego [mm]
67
średnica zewnętrzna [mm]
258
Wysokość [mm]
55.5
Felga, ilość otworów
5

Tarcza hamulcowa SAMKO M2003P - opis produktu:

Tarcze hamulcowe są wykorzystywane przez przeważającą większość układów hamulcowych, stosowanych w obecnie produkowanych samochodach. Tarcze mocowane są do piasty i obracają się wraz z kołami. Podczas hamowania klocki hamulcowe zaciskają się na tarczach. W rezultacie pomiędzy tarczami hamulcowymi a klockami powstaje tarcie, skutkujące spadkiem prędkości pojazdu. Tarcze hamulcowe ścierają się w trakcie eksploatacji, co prowadzi do konieczności wymiany tego elementu na nowy. Tarcza hamulcowa SAMKO M2003P to produkt o numerze EAN: 8032532022108, pasujący do wybranych modeli samochodów.

Tarcza hamulcowa SAMKO M2003P to artykuł o średnicy zewnętrznej 258 milimetrów. Grubość tarczy hamulcowej wynosi 8 milimetrów. Średnica otworu centrującego tego produktu to 67 milimetrów.

Opis producenta:
Marka SAMKO została utworzona w 1992 roku we Włoszech. Specjalizuje się w wytwarzaniu elementów zamiennych układu hamulcowego. W swojej 30-letniej historii firma rozbudowała fabrykę do ponad 200 maszyn, co pozwoliło na ekspansję na cały świat. Obecnie SAMKO dostarcza swoje produkty do ponad 76 krajów, stale poszerzając swoją ofertę produktową. Celem rozwoju firmy jest podnoszenie jakości produktów oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań.