Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Tarcza hamulcowa SAMKO M5001V

Indeks: M5001V
  • Tarcza hamulcowa SAMKO M5001V
  • Tarcza hamulcowa SAMKO M5001V
  • Tarcza hamulcowa SAMKO M5001V
126,20 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: poniedziałek, 25 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
SAMM5001V
EAN:
8032532098981
Minimalna grubość [mm]
23
Typ tarczy hamulcowej
wentylowany wewnętrznie
Grubość tarczy hamulcowej [mm]
25
średnica otworu centrującego [mm]
72
średnica zewnętrzna [mm]
283
Wysokość [mm]
48.5
Felga, ilość otworów
5

Tarcza hamulcowa SAMKO M5001V - opis produktu:

Tarcze hamulcowe są wykorzystywane przez przeważającą większość układów hamulcowych, stosowanych w obecnie produkowanych pojazdach. Tarcze mocowane są do piasty i obracają się razem z kołami. Podczas hamowania klocki hamulcowe zaciskają się na tarczach. W rezultacie między tarczami hamulcowymi a klockami powstaje tarcie, skutkujące spadkiem prędkości pojazdu. Tarcze hamulcowe ścierają się w trakcie eksploatacji, co prowadzi do konieczności wymiany tego elementu na nowy. Tarcza hamulcowa SAMKO M5001V to produkt o numerze EAN: 8032532098981, pasujący do wybranych modeli samochodów.

Tarcza hamulcowa SAMKO M5001V to artykuł o średnicy zewnętrznej 283 milimetrów. Grubość tarczy hamulcowej wynosi 25 milimetrów. Średnica otworu centralnego tego produktu to 72 milimetrów.

Opis producenta:
Marka SAMKO powstała w 1992 roku we Włoszech. Specjalizuje się w produkcji części zamiennych układu hamulcowego. W ciągu 30 lat istnienia firma rozwinęła fabrykę do ponad 200 maszyn, co pozwoliło na ekspansję na cały świat. Aktualnie SAMKO dostarcza swoje produkty do ponad 76 krajów, nieustannie poszerzając swoją ofertę produktową. Celem rozwoju firmy jest podnoszenie jakości produktów oraz wprowadzanie nowoczesnych rozwiązań.