Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Tarcza hamulcowa SAMKO N2002VR

Indeks: N2002VR
  • Tarcza hamulcowa SAMKO N2002VR
  • Tarcza hamulcowa SAMKO N2002VR
  • Tarcza hamulcowa SAMKO N2002VR
120,51 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 26 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
SAMN2002VR
EAN:
8032928136112
Minimalna grubość [mm]
26
Typ tarczy hamulcowej
wentylowany wewnętrznie
Grubość tarczy hamulcowej [mm]
28
średnica otworu centrującego [mm]
68
średnica zewnętrzna [mm]
280
Wysokość [mm]
49.4
Powierzchnia
pokryty
Felga, ilość otworów
5

Tarcza hamulcowa SAMKO N2002VR - opis produktu:

Tarcze hamulcowe są wykorzystywane przez przeważającą większość układów hamulcowych, użytkowanych w obecnie produkowanych pojazdach. Tarcze mocowane są do piasty i obracają się razem z kołami. W trakcie hamowania klocki hamulcowe zaciskają się na tarczach. W rezultacie między tarczami hamulcowymi a klockami powstaje tarcie, skutkujące obniżeniem prędkości pojazdu. Tarcze hamulcowe zużywają się w trakcie eksploatacji, co prowadzi do konieczności wymiany tego elementu na nowy. Tarcza hamulcowa SAMKO N2002VR to produkt o numerze EAN: 8032928136112, pasujący do wybranych modeli samochodów.

Tarcza hamulcowa SAMKO N2002VR to artykuł o średnicy zewnętrznej 280 milimetrów. Grubość tarczy hamulcowej wynosi 28 milimetrów. Średnica otworu centralnego tego produktu to 68 milimetrów.

Opis producenta:
Marka SAMKO została utworzona w 1992 roku we Włoszech. Specjalizuje się w produkcji części zamiennych układu hamulcowego. W swojej 30-letniej historii firma rozbudowała fabrykę do ponad 200 maszyn, co pozwoliło na ekspansję na cały świat. Aktualnie SAMKO dostarcza swoje produkty do ponad 76 krajów, nieustannie poszerzając swoją ofertę produktową. Celem rozwoju firmy jest poprawa jakości produktów oraz wprowadzanie nowoczesnych rozwiązań.