Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Tarcza hamulcowa SAMKO O1041P

Indeks: O1041P
  • Tarcza hamulcowa SAMKO O1041P
  • Tarcza hamulcowa SAMKO O1041P
  • Tarcza hamulcowa SAMKO O1041P
58,32 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 21 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Inne produkty OEM (zamienniki)
Parametry techniczne
Numer artykułu:
SAMO1041P
EAN:
8032532073513
Minimalna grubość [mm]
7
System hamulcowy
GM
Typ tarczy hamulcowej
pełny
Grubość tarczy hamulcowej [mm]
10
średnica otworu centrującego [mm]
60
średnica zewnętrzna [mm]
235
Wysokość [mm]
41
Felga, ilość otworów
4

Tarcza hamulcowa SAMKO O1041P - opis produktu:

Tarcze hamulcowe są wykorzystywane przez przeważającą większość układów hamulcowych, użytkowanych w obecnie produkowanych samochodach. Tarcze mocowane są do piasty i obracają się wraz z kołami. Podczas hamowania klocki hamulcowe zaciskają się na tarczach. W efekcie między tarczami hamulcowymi a klockami wytwarza się tarcie, skutkujące obniżeniem prędkości pojazdu. Tarcze hamulcowe ścierają się w trakcie eksploatacji, co prowadzi do konieczności wymiany tego elementu na nowy. Tarcza hamulcowa SAMKO O1041P to produkt o numerze EAN: 8032532073513, pasujący do wybranych modeli samochodów.

Tarcza hamulcowa SAMKO O1041P to artykuł o średnicy zewnętrznej 235 milimetrów. Grubość tarczy hamulcowej wynosi 10 milimetrów. Średnica otworu centrującego tego produktu to 60 milimetrów.

Opis producenta:
Marka SAMKO została utworzona w 1992 roku we Włoszech. Specjalizuje się w wytwarzaniu części zamiennych układu hamulcowego. W swojej 30-letniej historii firma rozbudowała fabrykę do ponad 200 maszyn, co pozwoliło na ekspansję na cały świat. Obecnie SAMKO dostarcza swoje produkty do ponad 76 krajów, nieustannie poszerzając swoją ofertę produktową. Celem rozwoju firmy jest poprawa jakości produktów oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań.