Wybierz swój kod na Dzień Chłopaka ➡

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Tarcza hamulcowa SAMKO O1401VR

Indeks: O1401VR
  • Tarcza hamulcowa SAMKO O1401VR
  • Tarcza hamulcowa SAMKO O1401VR
  • Tarcza hamulcowa SAMKO O1401VR

Produkt niedostępny

Szukaj podobnych

lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
SAMO1401VR
EAN:
8032928137379
Minimalna grubość [mm]
21
Typ tarczy hamulcowej
wentylowany wewnętrznie
Grubość tarczy hamulcowej [mm]
24
średnica otworu centrującego [mm]
60
średnica zewnętrzna [mm]
256
Wysokość [mm]
41
Powierzchnia
pokryty
Felga, ilość otworów
4

Tarcza hamulcowa SAMKO O1401VR - opis produktu:

Tarcze hamulcowe są wykorzystywane przez przeważającą większość układów hamulcowych, użytkowanych w obecnie produkowanych pojazdach. Tarcze mocowane są do piasty i obracają się razem z kołami. W trakcie hamowania klocki hamulcowe zaciskają się na tarczach. W rezultacie pomiędzy tarczami hamulcowymi a klockami powstaje tarcie, skutkujące spadkiem prędkości pojazdu. Tarcze hamulcowe zużywają się w trakcie eksploatacji, co prowadzi do konieczności wymiany tego elementu na nowy. Tarcza hamulcowa SAMKO O1401VR to produkt o numerze EAN: 8032928137379, pasujący do wybranych modeli samochodów.

Tarcza hamulcowa SAMKO O1401VR to artykuł o średnicy zewnętrznej 256 milimetrów. Grubość tarczy hamulcowej wynosi 24 milimetrów. Średnica otworu centrującego tego produktu to 60 milimetrów.

Opis producenta:
Marka SAMKO powstała w 1992 roku we Włoszech. Specjalizuje się w produkcji elementów zamiennych układu hamulcowego. W swojej 30-letniej historii firma rozbudowała zakład produkcyjny do ponad 200 maszyn, co umożliwiło ekspansję na cały świat. Obecnie SAMKO dostarcza swoje wyroby do ponad 76 krajów, nieustannie poszerzając swoją ofertę produktową. Celem rozwoju firmy jest poprawa jakości produktów oraz wdrażanie nowoczesnych rozwiązań.