Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Tarcza hamulcowa SAMKO P1001P

Indeks: P1001P
  • Tarcza hamulcowa SAMKO P1001P
  • Tarcza hamulcowa SAMKO P1001P
  • Tarcza hamulcowa SAMKO P1001P
57,84 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: poniedziałek, 25 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
SAMP1001P
EAN:
8032532086674
Minimalna grubość [mm]
8
System hamulcowy
TRW
Typ tarczy hamulcowej
pełny
Grubość tarczy hamulcowej [mm]
9
średnica otworu centrującego [mm]
71
średnica zewnętrzna [mm]
247
Wysokość [mm]
35.3
Felga, ilość otworów
4

Tarcza hamulcowa SAMKO P1001P - opis produktu:

Tarcze hamulcowe są wykorzystywane przez przeważającą większość układów hamulcowych, użytkowanych w obecnie produkowanych samochodach. Tarcze mocowane są do piasty i obracają się razem z kołami. Podczas hamowania klocki hamulcowe zaciskają się na tarczach. W rezultacie pomiędzy tarczami hamulcowymi a klockami wytwarza się tarcie, skutkujące obniżeniem prędkości pojazdu. Tarcze hamulcowe ścierają się w trakcie eksploatacji, co prowadzi do konieczności wymiany tego elementu na nowy. Tarcza hamulcowa SAMKO P1001P to produkt o numerze EAN: 8032532086674, pasujący do wybranych modeli samochodów.

Tarcza hamulcowa SAMKO P1001P to artykuł o średnicy zewnętrznej 247 milimetrów. Grubość tarczy hamulcowej wynosi 9 milimetrów. Średnica otworu centralnego tego produktu to 71 milimetrów.

Opis producenta:
Marka SAMKO została utworzona w 1992 roku we Włoszech. Specjalizuje się w produkcji części zamiennych układu hamulcowego. W ciągu 30 lat istnienia firma rozwinęła zakład produkcyjny do ponad 200 maszyn, co umożliwiło ekspansję na cały świat. Obecnie SAMKO dostarcza swoje produkty do ponad 76 krajów, nieustannie poszerzając swoją ofertę produktową. Celem rozwoju firmy jest podnoszenie jakości produktów oraz wprowadzanie nowoczesnych rozwiązań.