Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Tarcza hamulcowa SAMKO P1201V

Indeks: P1201V
  • Tarcza hamulcowa SAMKO P1201V
  • Tarcza hamulcowa SAMKO P1201V
  • Tarcza hamulcowa SAMKO P1201V

Produkt niedostępny

Szukaj podobnych

lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
SAMP1201V
EAN:
8032532074046
Minimalna grubość [mm]
22
Typ tarczy hamulcowej
wentylowany wewnętrznie
Grubość tarczy hamulcowej [mm]
24
średnica otworu centrującego [mm]
66
średnica zewnętrzna [mm]
260
Wysokość [mm]
28
Felga, ilość otworów
4

Tarcza hamulcowa SAMKO P1201V - opis produktu:

Tarcze hamulcowe są wykorzystywane przez przeważającą większość układów hamulcowych, stosowanych w obecnie produkowanych samochodach. Tarcze mocowane są do piasty i obracają się wraz z kołami. W trakcie hamowania klocki hamulcowe zaciskają się na tarczach. W rezultacie pomiędzy tarczami hamulcowymi a klockami powstaje tarcie, skutkujące spadkiem prędkości pojazdu. Tarcze hamulcowe ścierają się w trakcie eksploatacji, co prowadzi do konieczności wymiany tego elementu na nowy. Tarcza hamulcowa SAMKO P1201V to produkt o numerze EAN: 8032532074046, pasujący do wybranych modeli samochodów.

Tarcza hamulcowa SAMKO P1201V to artykuł o średnicy zewnętrznej 260 milimetrów. Grubość tarczy hamulcowej wynosi 24 milimetrów. Średnica otworu centrującego tego produktu to 66 milimetrów.

Opis producenta:
Marka SAMKO została utworzona w 1992 roku we Włoszech. Specjalizuje się w wytwarzaniu części zamiennych układu hamulcowego. W ciągu 30 lat istnienia firma rozwinęła zakład produkcyjny do ponad 200 maszyn, co pozwoliło na ekspansję na cały świat. Aktualnie SAMKO dostarcza swoje produkty do ponad 76 krajów, stale poszerzając swoją ofertę produktową. Celem rozwoju firmy jest poprawa jakości produktów oraz wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań.