Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Tarcza hamulcowa SAMKO T2009V

Indeks: T2009V
  • Tarcza hamulcowa SAMKO T2009V
  • Tarcza hamulcowa SAMKO T2009V
  • Tarcza hamulcowa SAMKO T2009V
136,16 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: jutro
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
SAMT2009V
EAN:
8032928002462
Minimalna grubość [mm]
23
Typ tarczy hamulcowej
wentylowany wewnętrznie
Grubość tarczy hamulcowej [mm]
25
średnica otworu centrującego [mm]
55
średnica zewnętrzna [mm]
276
Wysokość [mm]
49.2
Felga, ilość otworów
5

Tarcza hamulcowa SAMKO T2009V - opis produktu:

Tarcze hamulcowe są wykorzystywane przez przeważającą większość układów hamulcowych, stosowanych w obecnie produkowanych samochodach. Tarcze montowane są na piastach i obracają się razem z kołami. Podczas hamowania klocki hamulcowe zaciskają się na tarczach. W rezultacie pomiędzy tarczami hamulcowymi a klockami wytwarza się tarcie, skutkujące obniżeniem prędkości pojazdu. Tarcze hamulcowe ścierają się w trakcie eksploatacji, co prowadzi do konieczności wymiany tego elementu na nowy. Tarcza hamulcowa SAMKO T2009V to produkt o numerze EAN: 8032928002462, pasujący do wybranych modeli samochodów.

Tarcza hamulcowa SAMKO T2009V to artykuł o średnicy zewnętrznej 276 milimetrów. Grubość tarczy hamulcowej wynosi 25 milimetrów. Średnica otworu centralnego tego produktu to 55 milimetrów.

Opis producenta:
Marka SAMKO została utworzona w 1992 roku we Włoszech. Specjalizuje się w produkcji części zamiennych układu hamulcowego. W ciągu 30 lat istnienia firma rozwinęła fabrykę do ponad 200 maszyn, co umożliwiło ekspansję na cały świat. Obecnie SAMKO dostarcza swoje produkty do ponad 76 krajów, stale poszerzając swoją ofertę produktową. Celem rozwoju firmy jest podnoszenie jakości produktów oraz wdrażanie nowoczesnych rozwiązań.