Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Darmowa i szybka wysyłka od 250 zł
21 dni na zwrot lub wymianę
2 lata gwarancji
Wygodne metody płatności
Kup teraz, zapłać za 30 dni
Uszczelniacz wału korbowego chroni jednostkę przed utratą oleju. Silniki wykorzystują uszczelniacze zlokalizowane od strony rozrządu oraz od strony skrzyni biegów. Awaria uszczelniacza powoduje nie tylko ubytki oleju, które mogą doprowadzić do pracy jednostki z niedostatecznym smarowaniem. Wyciek od strony skrzyni biegów prowadzi do zalania olejem sprzęgła, co wiąże się z jego ślizganiem i utrudnionym przekazywaniem momentu obrotowego z jednostki na skrzynię biegów, a w skrajnych przypadkach z całkowitym brakiem przyspieszenia pomimo wzrostu obrotów. Wyciek od strony rozrządu może zabrudzić pasek rozrządu, obniżając jego wytrzymałość. W efekcie pasek jest narażony na łatwiejsze zerwanie się, co skutkuje zderzeniem tłoków z zaworami i zniszczeniem jednostki. Wycieki oleju z uszkodzonego uszczelniacza są na tyle obfite, że mogą szybko zakończyć się zatarciem jednostki. Wymiana uszczelniacza wału korbowego to zazwyczaj dosyć droga i czasochłonna usługa. Dlatego rekomenduje się, aby przeprowadzać ją profilaktycznie przy okazji wymiany sprzęgła.
Uszczelniacz wału korbowego BLUE PRINT ADG06130 to artykuł z numerem BLUADG06130. Do tego produktu został przypisany kod EAN 5057746150884. Wewnętrzna średnica uszczelniacza to 26 mm. Zewnętrzna średnica elementu wynosi 37.5 mm. Materiał zastosowany przy produkcji uszczelniacza to FPM (fluor-kauczuk)/ACM (poliakryl-kauczuk).
BLUE PRINT to marka należąca do grupy BILSTEIN Group, do której wchodzą jeszcze marki FEBI oraz SWAG. Zajmuje się produkowaniem części zamiennych zwłaszcza do samochodów amerykańskich i azjatyckich. BLUE PRINT jest obecna w branży od 1983 r. Pomimo tak krótkiego stażu, firma została już siedmiokrotnie wyróżniona nagrodą Najlepszego Dostawcy Roku w Wielkiej Brytanii. W ofercie firmy znajduje się aż 26 tysięcy części z takich działów jak: filtry, układ hamulcowy, sprzęgła i układ napędowy, układ chłodzenia, sterowanie silnikiem, układ kierowniczy i zawieszenie, układ elektryczny, układ rozrządu oraz narzędzia specjalistyczne.