Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Strzałka - wróć do poprzedniej strony Wstecz

Wahacz zawieszenia koła TRISCAN 8500 16566

Indeks: 8500 16566
  • Wahacz zawieszenia koła TRISCAN 8500 16566
  • Wahacz zawieszenia koła TRISCAN 8500 16566
82,67 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: poniedziałek, 25 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
TRI850016566
EAN:
5709147613351
Rodzaj wahacza
Wahacz wzdłużny

Wahacz zawieszenia koła TRISCAN 8500 16566 - opis produktu:

Wahacze są jednym z najważniejszych elementów zawieszenia. Do ich głównych funkcji należy utrzymywanie zwrotnicy i piasty koła w odpowiedniej pozycji. Wahacze są produkowane z metalu, łączniki wahaczy powstają z gumy. Taka konstrukcja oferuje trwałość, ale też właściwą pracę elementów zawieszenia, co przekłada się na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Z czasem sprawność wahaczy spada, w dużym stopniu wpływa na to korozja oraz uszkodzenia mechaniczne. Uszkodzone lub zużyte wahacze znacząco obniżają komfort podróżowania i precyzję prowadzenia. Mogą również powodować szarpnięcia podczas ruszania. Przemieszczanie się samochodem z niesprawnymi wahaczami wiąże się także ze stukami w zawieszeniu, które narastają podczas jazdy po nierównej nawierzchni. Nie należy przesuwać wymiany zużytych wahaczy w czasie. Oddziałują one nie tylko na komfort jazdy, ale znacząco zmniejszają również bezpieczeństwo. Jazda z uszkodzonym wahaczem może doprowadzić w skrajnym przypadku nawet do utraty panowania nad pojazdem.

Wahacz zawieszenia koła TRISCAN 8500 16566 jest artykułem z numerem TRI850016566. Kod EAN przypisany do tego produktu to 5709147613351.

Opis producenta:

TRISCAN to duńska firma o ugruntowanej pozycji na rynkach skandynawskich, która znacznie zwiększa swoją sprzedaż w całej Europie. Rozwija ona produkcję, koncepcje, marketing oraz dystrybucję dla warsztatów samochodowych. Wizja firmy opiera się na aktywnej współpracy i zrozumieniu potrzeb klientów. Stale dopasowuje usługi i produkty do aktualnych wymogów i oczekiwań rynków. Eksportuje do 35 krajów europejskich, wysyłając towary z trzech głównych centrów dystrybucyjnych.