Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zacisk hamulca TRW BHN289

Indeks: BHN289
  • Zacisk hamulca TRW BHN289
  • Zacisk hamulca TRW BHN289

Produkt niedostępny

Szukaj podobnych

lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429BHN289
EAN:
3322937339167
średnica 2 [mm]
45
Typ zacisku hamulca
Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięsć (2-tłoczkowy)
parzyste numery artykułów
BHN290
średnica 1 [mm]
40
Materiał
Żeliwo
Ograniczenia producenta
TRW

Zacisk hamulca TRW BHN289 - opis produktu:

Zacisk hamulca jest elementem stosowanym w tarczowych układach hamulcowych. Jego zadaniem jest utrzymywanie klocków hamulcowych we właściwej pozycji. Po naciśnięciu na pedał hamulca wzrasta ciśnienie płynu hamulcowego, który wprawia w ruch tłoczek hamulcowy, popychający klocek w kierunku tarczy. Następnie zacisk hamulca przesuwa się w kierunku przeciwnym, dzięki czemu również drugi klocek naciska na tarczę. W efekcie powstaje między nimi tarcie konieczne do zatrzymania samochodu. Uszkodzenie zacisku może być źródłem wycieku płynu hamulcowego. Eksploatacja może doprowadzić do przegrzewania zacisków oraz pokrycia ich korozją. Awaria zacisku może być powodem niewłaściwej pracy klocków hamulcowych, przez co powstają drgania kierownicy i pedału gazu podczas hamowania. Da się także wyczuć ściąganie samochodu w jedną stronę.

Zacisk hamulca TRW BHN289 to artykuł o numerze 0429BHN289. Kod EAN przypisany do produktu to 3322937339167. Materiał wykorzystany do produkcji zacisku to Żeliwo.

Opis producenta:

Początki historii TRW sięgają początku XX wieku, kiedy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company, produkującą początkowo śruby. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę, Thompson został później głównym managerem, a zakłady przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. połączyła się ona z Ramo-Wooldridge, tworząc TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją częściu układu hamulcowego tarczowego, bębnów hamulcowych i układów napędowych, układu kierowniczego i zawieszenia, a wszystkie jej produkty zaliczają się do klasy premium.