Powiadom mnie o dostępności

Twój produkt
jest już w koszyku

Kontynuuj zakupy
Przejdź do kasy
Do darmowej dostawy na terenie Polski brakuje Ci jeszcze:

TRW BHS1488E Zacisk hamulca

Zacisk hamulca TRW BHS1488E
Wybierz samochód - sprawdź, czy pasuje:
Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych. Podczas zakupu do ceny towaru doliczona jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.
Produkt kaucjonowany
631,67 zł

Produkt chwilowo
niedostępny

Powiadom mnie
o dostępności
lub zamów telefonicznie: 12 268 31 51

Opis produktu:

Zacisk hamulca jest elementem wykorzystywanym w tarczowych układach hamulcowych. Jego zadaniem jest utrzymywanie klocków hamulcowych we właściwej pozycji. Po naciśnięciu na pedał hamulca zwiększa się ciśnienie płynu hamulcowego, który wprawia w ruch tłoczek hamulcowy, popychający klocek w stronę tarczy. Następnie zacisk hamulca przesuwa się w kierunku przeciwnym, dzięki czemu również drugi klocek naciska na tarczę. W rezultacie powstaje między nimi tarcie konieczne do zatrzymania samochodu. Uszkodzenie zacisku może być źródłem wycieku płynu hamulcowego. Eksploatacja może doprowadzić do przegrzewania oraz korodowania zacisków. Awaria zacisku może wiązać się z niewłaściwą pracą klocków hamulcowych, przez co generowane są drgania kierownicy i pedału gazu podczas hamowania. Da się także wyczuć ściąganie samochodu w jedną stronę.

Zacisk hamulca TRW BHS1488E to artykuł o numerze 0429BHS1488E. Kod EAN przypisany do produktu to 3322938329075. Materiał wykorzystany do produkcji zacisku to Żeliwo.

Parametry techniczne:

Numer artykułu: 0429BHS1488E
EAN: 3322938329075
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięsć (2-tłoczkowy)
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 1
Opcja wyposażenia Pad Gap 72mm
średnica [mm] 44
parzyste numery artykułów BHS1487E
Materiał Żeliwo
Ograniczenia producenta BREMBO

Opis producenta:

Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, kiedy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano produkcję zaworów do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczają się do klasy premium.