Powiadom mnie o dostępności

Filtry skrzyni biegów do BMW 4 F33/F83

6 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Typ skrzyni biegów: GS7D36SG, Rodzaj skrzyni biegów: dla skrzyni 7-biegowej z podwójnym sprzęgł...
177,12 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wysokość [mm]: 106, Ciężar [kg]: 0.12, średnica zewnętrzna [mm]: 58, Rodzaj filtra: Wkład fil...
117,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Typ skrzyni biegów: DCT GS7D36SG, Rodzaj skrzyni biegów: dla skrzyni 7-biegowej z podwójnym sprz�...
127,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
419,62 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 486, Szerokość [mm]: 285, Wysokość [mm]: 53.5, Ciężar [kg]: 1.675
225,39 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wysokość [mm]: 105.5, Ciężar [kg]: 0.12, średnica zewnętrzna [mm]: 58, Rodzaj filtra: Wkład f...
110,20 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do BMW

BMW 4 F33/F83 – filtr do skrzyni automatycznej

Filtr do skrzyni automatycznej to bardzo istotna część montowana w skrzyni biegów auta BMW 4 F33/F83 wyposażonego w przekładnię automatyczną. Zadaniem filtra jest zatrzymanie opiłków z oraz innych zanieczyszczeń, aby te nie przedostawały się bezpośrednio do oleju skrzyni biegów. Filtr odpowiada również odseparowanie wody od oleju.

Jak często wymienia się filtr do skrzyni automatycznej w samochodzie BMW 4 F33/F83?

Filtr do skrzyni automatycznej należy wymieniać co 60–70 tys. km. Ponadto uznaje się, że powinno się zakupić i zamontować nowy filtr wraz z wymianą oleju w skrzyni. W starszych samochodach ten okres może być znacznie krótszy, przez co wymiana filtra powinna następować co ok. 30 tys. przejechanych kilometrów.

BMW 4 F33/F83 – skutki zużycia filtra skrzyni automatycznej

Co istotne, filtr do skrzyni automatycznej sam w sobie nie daje szczególnych sygnałów o zużyciu. Może on jednak wpływać na stan oleju w skrzyni czy też jej ogólne funkcjonowanie. Należy zwrócić uwagę przede wszystkim na pracę skrzyni, jak również na hałasy dochodzące z okolicy skrzyni biegów. Istotne również będą komunikaty ostrzegawcze, które pojawiają się na desce rozdzielczej w nowych samochodach. Po zauważeniu tych objawów warto sprawdzić stan filtra i oleju.