Powiadom mnie o dostępności

Filtry skrzyni biegów do TOYOTA CELICA VII

5 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Typ skrzyni biegów: U140E/F, Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia automatyczna 4-biegowa, Szerokoś...
296,82 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj filtra: Wkład filtra
34,17 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
42,57 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 185, Szerokość [mm]: 170, Wysokość [mm]: 37, Artykuł uzupełniający / informa...
97,87 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
40,96 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do TOYOTA

TOYOTA CELICA VII – filtr do skrzyni automatycznej

Filtr do skrzyni automatycznej to bardzo istotna część montowana w skrzyni biegów auta TOYOTA CELICA VII wyposażonego w przekładnię automatyczną. Zadaniem filtra jest zatrzymanie opiłków z oraz innych zanieczyszczeń, aby te nie przedostawały się bezpośrednio do oleju skrzyni biegów. Filtr odpowiada również odseparowanie wody od oleju.

Jak często wymienia się filtr do skrzyni automatycznej w samochodzie TOYOTA CELICA VII?

Filtr do skrzyni automatycznej należy wymieniać co 60–70 tys. km. Ponadto uznaje się, że powinno się zakupić i zamontować nowy filtr wraz z wymianą oleju w skrzyni. W starszych samochodach ten okres może być znacznie krótszy, przez co wymiana filtra powinna następować co ok. 30 tys. przejechanych kilometrów.

TOYOTA CELICA VII – skutki zużycia filtra skrzyni automatycznej

Co istotne, filtr do skrzyni automatycznej sam w sobie nie daje szczególnych sygnałów o zużyciu. Może on jednak wpływać na stan oleju w skrzyni czy też jej ogólne funkcjonowanie. Należy zwrócić uwagę przede wszystkim na pracę skrzyni, jak również na hałasy dochodzące z okolicy skrzyni biegów. Istotne również będą komunikaty ostrzegawcze, które pojawiają się na desce rozdzielczej w nowych samochodach. Po zauważeniu tych objawów warto sprawdzić stan filtra i oleju.