6 produktów
Wybierz auto
HAR614479
Wymiary radiatora: 735 x 331 x 16 mm
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
168,55
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
168,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040994299
Wymiary radiatora: 735 x 331 x 16 mm
Materiał: Aluminium
254,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
254,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAXAC830047
Grubość [mm]: 25
Szerokość [mm]: 328
Rozwiń więcej danych
185,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
185,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAXAC830050
227,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
227,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0350817253
Grubość [mm]: 16
Szerokość [mm]: 698
Rozwiń więcej danych
402,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
402,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
044635195
Grubość [mm]: 25
Szerokość [mm]: 328
Rozwiń więcej danych
218,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
218,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W pojazdach NISSAN PRIMERA II zastosowano standardowy układ klimatyzacji z chłodnicą (zwaną także skraplaczem klimatyzacji) zlokalizowaną w przedniej części pojazdu, w sąsiedztwie głównej chłodnicy cieczy. Skraplacz jest wymiennikiem ciepła. Jego zadanie polega na schłodzeniu czynnika chłodniczego, który zostaje do niego dostarczony w formie sprężonej, gorącej pary. Czynnik wpływa do skraplacza i jest chłodzony poprzez wszystkie jego rurki i lamele. Ciepło zostaje odprowadzone do atmosfery, natomiast czynnik chłodniczy zmienia swój stan na ciekły i jest odprowadzany do parownika.
Chłodnica klimatyzacji w samochodzie NISSAN PRIMERA II została umieszczona w miejscu narażonym na uszkodzenia. Wynika to z konieczności zapewnienia dostępu do pędu powietrza, które dodatkowo wychładza skraplacz podczas jazdy. Lokalizacja wpływa na stosunkowo częste uszkodzenia, wynikające z uderzeń kamieni, wprawianych w ruch przez koła pojazdu. Nawet drobne uszkodzenie może naruszyć strukturę skraplacza i spowodować wyciek czynnika chłodniczego, z czasem powodujący niesprawność całego układu klimatyzacji. Innym typem awarii skraplacza stosowanego w samochodzie NISSAN PRIMERA II jest jego niedrożność, powodowana przez zanieczyszczenia krążące w układzie klimatyzacji. Wpływa ona na spadek wydajności skraplacza.
Spadek sprawności układu klimatyzacji w samochodzie NISSAN PRIMERA II może być symptomem awarii skraplacza. Jeżeli klimatyzacja z dnia na dzień przestaje pracować efektywnie, możemy mieć do czynienia z wyciekiem czynnika, spowodowanym naruszeniem struktury skraplacza. W celu diagnostyki konieczne jest przeprowadzenie testu szczelności układu z wykorzystaniem stacji do obsługi klimatyzacji samochodowej.