close-white0bb25abb
Powiadom mnie o dostępności
waiting4cb911ab

Olej do automatycznej skrzyni biegów do FORD MONDEO V

1 produkt

Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon

Ciężar [kg]: 0.949

Pojemność [litr]: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

52,65

zł/szt.

map-marker-mini21468e5b

Kraków: śr. 19.03

truck-delivery-outline-darkgrey126432d0

U ciebie: śr. 19.03

52,65

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
arrow-gray-pagination-bottom05c1a647
arrow-gray-pagination-bottom05c1a647

Części zamienne do FORD MONDEO V

FORD MONDEO V – olej do automatycznej skrzyni biegów

Olej zarówno w silniku, jak i w skrzyni biegów odgrywa fundamentalną rolę w przypadku samochodu FORD MONDEO V. Bez niego niemożliwe jest bezawaryjne poruszanie się na większe odległości. Olej w automatycznej skrzyni biegów dba o prawidłowe funkcjonowanie układu. Jego podstawowe zadania to smarowanie ruchomych części, chłodzenie przekładni oraz zapewnianie odpowiedniego ciśnienia. Potrzebujesz wymienić olej w automatycznej skrzyni biegów w samochodzie FORD MONDEO V? Najlepsze środki smarne znajdziesz w sklepie Deler.pl.

Jak dbać o olej znajdujący się w automatycznej skrzyni biegów samochodu FORD MONDEO V?

Aby odpowiednio dbać o olej znajdujący się w automatycznej skrzyni biegów w samochodzie FORD MONDEO V i zapewnić jej długotrwałe, bezawaryjne działanie, należy przestrzegać kilku kluczowych zasad, takich jak sprawdzanie poziomu oleju i jego regularna wymiana, utrzymanie czystości układu oraz unikanie agresywnej jazdy.

Olej w automatycznej skrzyni biegów w samochodzie FORD MONDEO V – kiedy należy go wymienić?

Regularna wymiana oleju w samochodzie FORD MONDEO V z automatyczną skrzynią biegów jest niezbędna, ponieważ z czasem traci on swoje właściwości, a jego zanieczyszczenie może prowadzić m.in. do przegrzewania i w konsekwencji zużycia elementów wewnętrznych. Producent zazwyczaj zaleca konkretny okres wymiany oleju, który zależny jest od modelu samochodu oraz warunków jego eksploatacji – przedział wynosi od 10 do nawet 50 tys. km. Ignorowanie tego obowiązku może skutkować awarią skrzyni, co generuje wysokie koszty napraw.