close-white0bb25abb
Powiadom mnie o dostępności
waiting4cb911ab

Olej do automatycznej skrzyni biegów do MINI COUNTRYMAN II

1 produkt

Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon

Ciężar [kg]: 4.43

Pojemność [litr]: 5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

146,40

zł/szt.

map-marker-mini21468e5b

Kraków: wt. 25.02

truck-delivery-outline-darkgrey126432d0

U ciebie: wt. 25.02

146,40

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
arrow-gray-pagination-bottom05c1a647
arrow-gray-pagination-bottom05c1a647

Części zamienne do MINI COUNTRYMAN II

MINI COUNTRYMAN II – olej do automatycznej skrzyni biegów

Olej zarówno w silniku, jak i w skrzyni biegów odgrywa fundamentalną rolę w przypadku samochodu MINI COUNTRYMAN II. Bez niego niemożliwe jest bezawaryjne poruszanie się na większe odległości. Olej w automatycznej skrzyni biegów dba o prawidłowe funkcjonowanie układu. Jego podstawowe zadania to smarowanie ruchomych części, chłodzenie przekładni oraz zapewnianie odpowiedniego ciśnienia. Potrzebujesz wymienić olej w automatycznej skrzyni biegów w samochodzie MINI COUNTRYMAN II? Najlepsze środki smarne znajdziesz w sklepie Deler.pl.

Jak dbać o olej znajdujący się w automatycznej skrzyni biegów samochodu MINI COUNTRYMAN II?

Aby odpowiednio dbać o olej znajdujący się w automatycznej skrzyni biegów w samochodzie MINI COUNTRYMAN II i zapewnić jej długotrwałe, bezawaryjne działanie, należy przestrzegać kilku kluczowych zasad, takich jak sprawdzanie poziomu oleju i jego regularna wymiana, utrzymanie czystości układu oraz unikanie agresywnej jazdy.

Olej w automatycznej skrzyni biegów w samochodzie MINI COUNTRYMAN II – kiedy należy go wymienić?

Regularna wymiana oleju w samochodzie MINI COUNTRYMAN II z automatyczną skrzynią biegów jest niezbędna, ponieważ z czasem traci on swoje właściwości, a jego zanieczyszczenie może prowadzić m.in. do przegrzewania i w konsekwencji zużycia elementów wewnętrznych. Producent zazwyczaj zaleca konkretny okres wymiany oleju, który zależny jest od modelu samochodu oraz warunków jego eksploatacji – przedział wynosi od 10 do nawet 50 tys. km. Ignorowanie tego obowiązku może skutkować awarią skrzyni, co generuje wysokie koszty napraw.