🔥 -7% na filtry przy zakupach od 99 zł! Kod: FILTRY7

Powiadom mnie o dostępności

Oleje silnikowe do PORSCHE CAYENNE

2 produkty

Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
Olej silnikowy FEBI BILSTEIN 32947

5l

5W-30

Ciężar [kg]: 4.265

Pojemność [litr]: 5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

146,00

zł/szt.

(29.20 zł/l)

Kraków: śr. 23.07

U ciebie: śr. 23.07

146,00

zł/szt.

(29.20 zł/l)

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Olej silnikowy FEBI BILSTEIN 32945

1l

5W-30

Ciężar [kg]: 0.961

Pojemność [litr]: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

42,98

zł/szt.

Kraków: śr. 23.07

U ciebie: śr. 23.07

42,98

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Wybierz generację PORSCHE

Części zamienne do PORSCHE CAYENNE

Olej silnikowy do samochodu PORSCHE CAYENNE – dla sprawnej pracy jednostki napędowej

Olej silnikowy jest niezbędny do zachowania sprawności pojazdu. Dzięki obecności oleju silnik samochodu PORSCHE CAYENNE może być odpowiednio smarowany, ale również oczyszczany i chłodzony. Praca silnika pozbawionego oleju prowadzi do przegrzewania i zacierania się jednostki. Dla zachowania sprawności silnika konieczna jest regularna wymiana oleju – zużyty i przepracowany olej nie jest w stanie zapewnić parametrów spełniających wymagania jednostki w zakresie smarowania.

Jak wybrać olej do silnika samochodu PORSCHE CAYENNE?

Dobór oleju silnikowego do samochodu PORSCHE CAYENNE należy oprzeć na rodzaju silnika zamontowanego w posiadanym egzemplarzu. W zależności od rodzaju paliwa, a także od generacji samochodu, należy wybrać olej spełniający specyfikację zalecaną przez producenta. Właściwe parametry oleju można odczytać w instrukcji pojazdu.

PORSCHE CAYENNE – czym grozi zaniedbanie wymiany oleju?

Przepracowany olej prowadzi do zniszczenia jednostki, a także skrócenia żywotności elementów silnika. Zbyt rzadka zmiana oleju nadwyręża m.in. układ rozrządu, przez co może dojść do zerwania napędu rozrządu. Zużyty olej nie chroni podzespołów jednostki – pracujące elementy silnika ocierają się o siebie, powodując znaczny wzrost temperatury. Rosnąca temperatura prowadzi do zwiększenia objętości elementów metalowych. W rezultacie wypełniają one wolną przestrzeń, co kończy się zablokowaniem silnika.