Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
9 produktów
Wybierz auto
Rezystancja [ohm]: 900
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Rozwiń więcej danych
23,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
23,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.07
Zdjęcie producenta: 1
227,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
227,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 17
Rezystancja [ohm]: 550
Rozwiń więcej danych
298,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
298,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość czujnika pomiarowego [mm]: 27
114,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
114,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość czujnika pomiarowego [mm]: 27
119,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
119,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: Bp4w-18-221a
Długość przewodu [mm]: 300
Rozwiń więcej danych
202,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
202,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
91,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
91,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość przewodu [mm]: 370
Ilość połączeń: 3
115,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
115,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
72,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
72,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik położenia wału korbowego w samochodzie MAZDA MX-5 II pozwala określić aktualną pozycję wału korbowego oraz jego prędkość obrotową, co jest niezbędne do prawidłowej pracy silnika. Dzięki tym informacjom działanie silnika pozostaje zoptymalizowane, zależą do tego takie parametry jak m.in. moment wtrysku paliwa czy kąt wyprzedzenia zapłonu.
Gdy dojdzie do uszkodzenia czujnika położenia wału, jednostka sterująca pracą silnika straci dostęp do informacji o pracy wału korbowego. W rezultacie praca silnika zostanie zaburzona. W takiej sytuacji mogą pojawić się następujące objawy:
Awaria czujnika położenia wału korbowego wiąże się z koniecznością jego wymiany. Częstą przyczyną problemów jest korozja lub zaśniedzenie wtyczki, bądź elementów przekazujących impulsy z czujnika. Winne może być także zwarcie wewnątrz czujnika. Zdarzają się również uszkodzenia mechaniczne oraz przerwanie przewodów łączących.