6 produktów
Wybierz auto
0396SS1100012B1
Tryb pracy: Mechaniczne
Kierunek obrotów: Przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Rozwiń więcej danych
70,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
70,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ENERGYTPS0009
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
47,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
47,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV17SKV014
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
52,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
52,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1001591
Kierunek obrotów: Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rozwiń więcej danych
50,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
50,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
76,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
76,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR550248A
Ciężar [kg]: 0.012
Ilość połączeń: 3
36,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
36,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Głównym zadaniem czujnika położenia przepustnicy w samochodzie FORD MONDEO I jest pomiar kąta otwarcia przepustnicy. Element ten przetwarza informacje na sygnał napięciowy i przesyła je dalej – do silnika, który dzięki tym danym jest w stanie odpowiednio wyliczyć potrzebną dawkę paliwa. Czujnik położenia przepustnicy auta FORD MONDEO I montuje się bezpośrednio do osi przepustnicy, aby możliwa była stała kontrola kąta otwarcia.
Niesprawny czujnik położenia przepustnicy może spowodować wiele problemów. Jasnym objawem uszkodzenia będzie niepoprawna praca silnika – gdy dochodzi do awarii tego elementu w samochodzie FORD MONDEO I, często obserwuje się brak możliwości sprawnego uruchomienia pojazdu. W trakcie jazdy można zauważyć także nierówne działanie silnika czy tzw. szarpanie. Widoczne będzie również zwiększenie zużycia paliwa i osłabienie reakcji silnika podczas dodawania gazu.
Awarie czujnika położenia przepustnicy w aucie FORD MONDEO I są zazwyczaj następstwem uszkodzeń mechanicznych, które są w stanie przesunąć ten element, przez co nie będzie on w stanie wykonywać poprawnie swojego zadania. Inne powody powstawania takich problemów to zwarcia wewnętrzne powodowane przez zanieczyszczenia, takie jak wilgoć, olej czy innego rodzaju płyny. Są one w stanie uszkodzić czujnik albo wpłynąć na złą jakość styku na złączu wtykowym, co ma bezpośrednie przełożenie na utrudnienie pracy tego komponentu.